• Ja, een jongen uit mijn klas.
    Davis is zwaar verslaafd aan drugs.
    Hij is nog niet zo'n lange tijd geleden bij ons in de klas komen zitten.
    En ook al probeert hij vriendelijk te doen, ik moet hem echt niet hebben.
    Ik haat hem zo'n beetje, zonder echte reden:S
    *Nee, ik ben geen racist dus daar kan het al niet aan liggen...
    Ik steek het gewoon op het feit dat het een junkie is en hij mijn vrienden ook regelmatig joints geeft.
    Hijzelf gaat ook wat verder....begin deze week nam hij doodleuk een XTC pilletje in de klas en zei tegen de leerkracht dat het een pijnstiller was.
    Vaak zit hij stoned in de les, waardoor hij vaak zonder reden begint te lachen in zichzelf.
    Ik heb het al tegen leerkrachten gezegt, maar die doen er niets aan.
    Ik erger me echt rot aan hem en zijn vergif....
    Die kerel spoort echt niet...

    *Mensen trek alsjeblief je ogen open! Ik ben geen racist! De dag dat ik racist ben, vallen Pasen en Kerstmis op de zelfde dag...
    Ik heb Braziliaanse,Chinese,Afrikaanse,Portugese en Marrokaanse vrienden...
    Ik ben zelf een deeltje Canadees...dus het zou me wel verbazen als ik racist ben!!! -.-"

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 15:59 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    StJimmy schreef:
    Wat maakt het uit dat hij afrikaans is?
    Tja hij doet het zelf. Ik snap niet wat jouw probleem er precies mee is. Ok ik kan me voorstellen dat het vervelend is als hij begint te lachen en zo maar ik kan me wel wat ergere dingen bedenken.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wounded schreef:
    Misschien ben je onbewust wél racistisch. xd


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wounded schreef:
    Misschien ben je onbewust wél racistisch. xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    StJimmy schreef:
    Wat maakt het uit dat hij afrikaans is?
    Tja hij doet het zelf. Ik snap niet wat jouw probleem er precies mee is. Ok ik kan me voorstellen dat het vervelend is als hij begint te lachen en zo maar ik kan me wel wat ergere dingen bedenken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Genius schreef:
    (...)
    Dan wil ik zijn schoenmaat ook weten.

    Ik zal het hem vragen:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.