Jaja, geen idee of hier al een topic over was, maar ik heb wat charmante foto's gevonden van de oudere versies van o.a. Harry, Hermelien, Ron en Draco ^^
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Harry Potter Oldies xD
Harry Potter Oldies xD - Lectuur en literatuur
-
8 april 2011 - 23:02
9 april 2011 - 12:21ik snap alleen niet dat Lucius (Draco's vader) er op die leeftijd hot uitziet en Draco niet (met dat baardje dan )
Every word written is a victory against death | Michel Butor
9 april 2011 - 12:21Deze scene hebben ze opnieuw gefilmd, omdat ze er te oud uitzagen. Dit zijn nog oude foto's (; But I like & Ron is hawt! :'D
1.25
9 april 2011 - 12:25SpookyAthena schreef:
ik snap alleen niet dat Lucius (Draco's vader) er op die leeftijd hot uitziet en Draco niet (met dat baardje dan )
Indd, Lucius is veel knapper op die leeftijd,
wat natuurlijk niet kan aangezien Tom altijd het knapst is..
Misschien hadden ze Lucius ook moeten gebruiken als Oldie-Draco:Y)Have you ever been alone in a crowded room?
9 april 2011 - 12:28Impure schreef:
(...)
Indd, Lucius is veel knapper op die leeftijd,
wat natuurlijk niet kan aangezien Tom altijd het knapst is..
Misschien hadden ze Lucius ook moeten gebruiken als Oldie-Draco:Y)
-plat- *ziet het zo voorzich*Every word written is a victory against death | Michel Butor
9 april 2011 - 12:549 april 2011 - 13:21Tsja, hopen voor Tom en Rupert dat ze er in het echt iets beter uit zien over 17 jaar
The Life Is Just Like Art.... You Can make It !
9 april 2011 - 13:23Wth hebben ze de cast zo ver***? Waarom geen sexi ouderen? Lol, nee, ze zijn lang niet zo charmant meer.
Wear a necklace of rope, side by side with me
9 april 2011 - 13:25Remington schreef:
Sommigen van jullie nog steeds de wens om met een van hen te trouwen?
Zijn baardje past niet bij de rest van z'n haar. Het heeft een hele andere kleurHappy Birthday my Potter!
9 april 2011 - 13:27HAHAHA.
Draco is echt om te gieren, whahahaha lelijk!Crush crush you're my sugar rush. ~ <333
9 april 2011 - 13:29Dragonette schreef:
Deze scene hebben ze opnieuw gefilmd, omdat ze er te oud uitzagen. Dit zijn nog oude foto's (; But I like & Ron is hawt! :'D
Ze zijn zeker te oud öZaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
9 april 2011 - 13:31LittlePirate schreef:
(...)
Ze zijn zeker te oud ö
ik vind het net lijken alsof hun kinderen ook weer kinderen hebben gekregen (dus opa's en oma's)Every word written is a victory against death | Michel Butor
9 april 2011 - 13:32Wew. Ik dacht dat er een nieuwe acteurs zouden komen, die heeeeel erg op hun leken. Maar dat kan ook natuurlijk. ;x
Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley
10 april 2011 - 0:15Nah, Draco is nog altijd even cute alleen dat mens dat achter hem loopt is minder
Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3
10 april 2011 - 0:18SpookyAthena schreef:
(...)
ik vind het net lijken alsof hun kinderen ook weer kinderen hebben gekregen (dus opa's en oma's)
Dus dat!Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
10 april 2011 - 9:39