• ... ging ik naar de Delhaize (een winkel, voor diegene die dat niet kennen) en net wanneer ik naar binnen wil lopen, zie ik een bekend gezicht en herkende ik Jules :') (Fornicate op quizlet) We wisten dat we dicht bij elkaar wonen, maar we hadden elkaar nooit ontmoet. Was wel in het begin een beetje awkward:'D. Maar om dit nuttig te houden, hebben jullie iemand ontmoet waarvan je het niet verwachtte :')?


    Olive

    niet dat ik weet ..

    Nee, ik had Lena 'Zachary' ontmoet op het concert van Justin bieber, maar dat hadden we af gesproken


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat was me eens iets vreemds.
    Als je niet 'Jules!' had gezegd, had ik je echt gewoon voorbij gewandeld. :'DD
    Ik was zo druk bezig met mijn geld in mijn handen haha :dd

    Fornicate schreef:
    Dat was me eens iets vreemds.
    Als je niet 'Jules!' had gezegd, had ik je echt gewoon voorbij gewandeld. :'DD
    Ik was zo druk bezig met mijn geld in mijn handen haha :dd


    Nee, ik had 'Jules?' gezegd. Nja, ik herkende je wel, maar wist het niet zeker :') God wilde het (cat)


    Olive

    Haha, cool


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jacker schreef:
    (...)

    Nee, ik had 'Jules?' gezegd. Nja, ik herkende je wel, maar wist het niet zeker :') God wilde het (cat)

    Oké, met een ? dan. Praise da lord.

    Fornicate schreef:
    (...)
    Oké, met een ? dan. Praise da lord.


    Haha :') Met je geweldige Henna dat een kakkleur had :')


    Olive

    ImAwesome schreef:
    Haha, cool


    Opgeven is geen optie.

    Ja haha :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb een Indiase vriend in de voorjaarsvakantie ontmoet. We kenden elkaar al twee jaar via Omegle. Ja, het klinkt echt onmogelijk, maar het is echt gebeurd. Het was echt super gezellig en het voelde van het eerste moment al goed.


    Think before you act.

    Argyll schreef:
    Ik heb een Indiase vriend in de voorjaarsvakantie ontmoet. We kenden elkaar al twee jaar via Omegle. Ja, het klinkt echt onmogelijk, maar het is echt gebeurd. Het was echt super gezellig en het voelde van het eerste moment al goed.


    Aaaaahw, wat cool :Y)


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Aaaaahw, wat cool :Y)


    Hahahaha, ja zelfs nu kan ik het soms nog niet bevatten dat we elkaar werkelijk hebben ontmoet. Helaas zal dit waarschijnlijk de eerste en enige keer zijn dat we elkaar hebben gezien. Het was zo jammer, want toen we afscheid namen, voelde het alsof ik een nieuwe vriend had gevonden en hem meteen weer moest afgeven.


    Think before you act.

    Jacker schreef:
    (...)

    Haha :') Met je geweldige Henna dat een kakkleur had :')

    Hoe zei ik dat 'ik heb precies met mijn vinger in mijn gat gezeten'
    Oh, toen ik thuis kwam, waren ze al aan het eten, beleefd he. tss

    Fornicate schreef:
    (...)
    Hoe zei ik dat 'ik heb precies met mijn vinger in mijn gat gezeten'
    Oh, toen ik thuis kwam, waren ze al aan het eten, beleefd he. tss


    Omg, zeer beleefd :') Niet dus haha. Ja, je zei het ongeveer zo haha. I lol'd :'D


    Olive

    hahalolo schreef:
    niet dat ik weet ..


    It's going to be difficult, but not impossible.