• AMSTERDAM - Justin Bieber is donderdag in actie gekomen voor FC Barcelona. De 17-jarige zanger bezocht een training van de Spaanse voetbalclub en nam deel aan een oefenpartijtje.


    Bieber is in Barcelona vanwege zijn tournee door Europa. Hij gaf woensdagavond, terwijl FC Barcelona in actie kwam in de Champions League, een concert in de stad.
    De zanger is een fan van de club en bezocht op zijn vrije dag een training, meldt de clubwebsite. Bieber hulde zich na de sessie in een Barcelona-tenue om met enkele spelers een partijtje te spelen.

    De zanger liet zich eerder dit jaar ook al van zijn sportieve kant zien, toen hij deelnam aan een potje basketbal in Los Angeles tussen twee sterrenteams. Het team van het meisjesidool verloor de wedstrijd, maar Bieber wist grote indruk te maken met zijn spel. Na de wedstrijd werd hij uitgeroepen tot de beste speler van het veld.


    Haha, sportief van je hoor. :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Good job Justin. (:


    Smile and live.

    Damn he is taking over the world o.O
    Maar hij is maar een of andere hype duss...
    het waait wel over


    =

    Messenger schreef:
    Voor t eerst dat ik dit zeg;
    ik ben jaloers op bieber..
    Maar, alleen omdat hij Afellay heeft gezien ;x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    TheBoss schreef:
    Haha das wel awesome :]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Deze toch? Of heb ik het mis?


    We accept the love we think we deserve.

    lipzzbieber schreef:
    :9~

    OMG, ik ben jaloers op bieber.
    He met Afellay <3


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    nou tsjooooh wat een wereldnieuws..
    maar wel sportief :Y)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...