• Ja dude echt da fuq.
    Ik moest daarnet snel naar de nachtwinkel om sigaretten voor mijn stiefvader.
    Dus ik snel op mijn fiets, wat geld meenemen en hoppa. Maar nu had ik natuurlijk mijn sleutel niet mee.
    Dusja, ik kom weer thuis en bel ik aan en ik maar wachten hé. Lol niks. Dus bel ik opnieuw. Doet mijn moeder dan open en zegt ze dat ik in het vervolg via de achterdeur moest gaan (ik dacht dat die op slot zat)
    Dus kom ik binnen, zie ik mijn stiefpa gewoon in de zetel zitten.
    Hij had geen zin om de deur open te doen en zei tegen mijn moeder dat zij maar moest (korte nota: ze komt net uit het ziekenhuis en moet eigenlijk nog rusten)
    En toen had ik zin om zijn sigaretten in de tuin te smijten, of op z'n minst in de berm achter ons huis, mocht hij daar even achter gaan zoeken.
    Jeetje zeg aub, wat voor een manieren zijn dat? Ga ik dan eens sigaretten halen voor die vent, doet hij de deur nog niet open. De volgende keer pis ik erop.

    Ik zou ze zelf inpikken (cat)


    I am an idiot, I move.

    Anarchist schreef:
    Ik zou ze zelf inpikken (cat)

    Ik rook niet dus pis ik er liever op. :Y)

    Lol, Jules. Ik zie je dat nog doen :')
    Wat een klojo, na wat er met je moeder is gebeurt moet hij echt niet zo gaan bitchen. Je moest hem slaan, al weet ik dat dit niet de beste oplossing is.


    Olive

    Jacker schreef:
    Lol, Jules. Ik zie je dat nog doen :')
    Wat een klojo, na wat er met je moeder is gebeurt moet hij echt niet zo gaan bitchen. Je moest hem slaan, al weet ik dat dit niet de beste oplossing is.

    Nop, it's not.
    Ik denk dat rattenvergif in koffie een betere oplossing is of een kettingzaag

    Fornicate schreef:
    (...)
    Nop, it's not.
    Ik denk dat rattenvergif in koffie een betere oplossing is of een kettingzaag


    Of je hond trainen zodat hij achter hem aan gaat :')?


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Of je hond trainen zodat hij achter hem aan gaat :')?

    Tempting ...

    Ik zou niet eens sigaretten gaan halen. En zéker niet als het mijn stiefvader zou zijn. Mag die klojo lekker zelf gaan doen :')
    Btw, ik ga voor het rattengif (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    Ik zou niet eens sigaretten gaan halen. En zéker niet als het mijn stiefvader zou zijn. Mag die klojo lekker zelf gaan doen :')
    Btw, ik ga voor het rattengif (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat een achterbakse (#)*$. Hier kan ik dus zo niet tegen he.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou hem erop aanspreken dat hij meer respect voor jou én je moeder mag tonen. Jezus, ik kan hier echt niet tegen. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Anarchist schreef:
    Ik zou ze zelf inpikken (cat)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is écht ongelooflijk onbeleefd. Met zo'n stiefpa was ik allang van huis weggelopen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jacker schreef:
    Lol, Jules. Ik zie je dat nog doen :')
    Wat een klojo, na wat er met je moeder is gebeurt moet hij echt niet zo gaan bitchen. Je moest hem slaan, al weet ik dat dit niet de beste oplossing is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik snap niet waarom stiefvaders zulke eikels moeten zijn (cat)


    You move me ......... Kurt

    Ik zou echt verschrikkelijk kwaad worden!zoals altijd wanneer ik het niet met me stiefpa eens ben Die heeft soms ook echt de zelfde dingen., pff alsof we z'n persoonlijke slaafjes zijn


    Never forget the things that make you smile