• Vorige week werd er op school over mij geluld door zo'n meisje dat ik dronken was tijdens m'n Duits presentatie. Nouja, vond ik niet echt heel leuk enzo, maargoed. Deze week was zij dus, en ze begon te janken en is de klas uitgestampt. Later heeft een jongen daar allemaal dingen tegen iedereen over gezegd. Wordt ze boos, en zegt ze dat ze dat niet normaal vindt. En over mij mogen wel allemaal dingen geluld worden zeker? Hoezo schijnheilig, of ligt dat aan mij? xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik geef je toestemming om er mee te lachen. :Y)
    En het is sowieso al raar dat ze zegt dat je dronken was... Maar misschien is huilend de klas uitrennen nog wel iets gênanter.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 21:09 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik geef je toestemming om er mee te lachen. :Y)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Sorry, ik volg je niet xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    RESURGAM schreef:
    Ik geef je toestemming om er mee te lachen. :Y)
    En het is sowieso al raar dat ze zegt dat je dronken was... Maar misschien is huilend de klas uitrennen nog wel iets gênanter.


    Nouja, dat kwam dus omdat ik zegmaar een presentatie moest doen. En omdat ik niet durfde, had een vriendin me drank gegeven. & opeens wisten mensen dat zegmaar.. maar ze hebben het hele verhaal veranderd. Ik heb er achteraf namelijk niks van gedronken, en ik was sowieso niet van plan dronken te worden.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ga je gang ik lach met je mee ;)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    musiclove8 schreef:
    Ga je gang ik lach met je mee ;)


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Als het aan mij ligt, mag je in een deuk liggen! _O_


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    BrightMe schreef:
    Als het aan mij ligt, mag je in een deuk liggen! _O_


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Van lachen ga je telkens 50 seconden langer leven, dus ga je gang.:Y)


    Love is louder.