• Deze vind ik zo mooi & waar.

    Perish schreef:
    (...)

    Hahaa, zal ik even beginnen over wat ik 'Bah' Vind (krul)?
    Dit is gewoon een filmpje toch, niks smerigs aan.
    Je moet ook andere hun standpunt kunnen respecteren.

    Kijk nou eens terug naar dat filmpje en kijk dan naar de laatste zin die je in deze quote getypt hebt. Yeah... Klopt niet. Iemands geloof afbreken is geen respect.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Perish schreef:
    (...)

    Je kunt niet weten dat er een god is. Naief.


    Het is net zo naief om dat te zeggen. Voor sommige mensen is het gewoon zo.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Major schreef:
    (...)
    Kijk nou eens terug naar dat filmpje en kijk dan naar de laatste zin die je in deze quote getypt hebt. Yeah... Klopt niet. Iemands geloof afbreken is geen respect.

    Er wordt niks afgebroken, ze laten iets zien (: Mensen die in god geloven, en boos worden door dit filmpje hebben hier blijkbaar geen standpunt tegen.

    Perish schreef:
    (...)
    Er wordt niks afgebroken, ze laten iets zien (: Mensen die in god geloven, en boos worden door dit filmpje hebben hier blijkbaar geen standpunt tegen.



    Lololol. Ik heb gewoon geen zin om daar energie in te steken en ik ben niet boos, ik vind het gewoon belachelijk. :')
    Als jij niet wilt geloven, prima. Als jij de pest hebt aan God, ook prima.
    Dat op zo'n manier uiten vind ik te ver gaan.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 20:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het is net zo naief om dat te zeggen. Voor sommige mensen is het gewoon zo.


    Het is alleen maar om te laten zien dat god misschien niet zo geweldig is als overal word gezegd, maar als jij altijd antwoord krijgt van je god dan is dat mooi. (:

    Sadistic schreef:
    (...)


    Lololol. Ik heb gewoon geen zin om daar energie in te steken en ik ben niet boos, ik vind het gewoon belachelijk. :')
    Als jij niet wilt geloven, prima. Als jij de pest hebt aan God, ook prima.
    Dat op zo'n manier uiten vind ik te ver gaan.


    Ik heb niet de pest aan god. Sterker nog, ik ben zondag naar de kerk geweest. Ik probeer juist uit te vinden wat er is, als er 'meer' is. & dit filmpje vind ik gewoon mooi gemaakt.

    Perish schreef:
    (...)

    Het is alleen maar om te laten zien dat god misschien niet zo geweldig is als overal word gezegd, maar als jij altijd antwoord krijgt van je god dan is dat mooi. (:


    Als je dan toch over het geloof wilt schrijven, denk dan na en besef je dat mensen er zelf voor kiezen om een satanistische kant te belopen en zich verder van Hem vandaan verwijderen.
    Ja, er vallen onschuldigen, maar alles gebeurd met een reden en de mensen die echt in God geloven, weten dat Hij ondanks dat goed is en het gewoon testen zijn die een mens doorstaat.

    Het is niet Hij die fout is, het is de mens zelf.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mening heb ik hier niet echt over, maar ik weet wel dat ik het gedicht echt mooi geschreven vind ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Als je dan toch over het geloof wilt schrijven, denk dan na en besef je dat mensen er zelf voor kiezen om een satanistische kant te belopen en zich verder van Hem vandaan verwijderen.
    Ja, er vallen onschuldigen, maar alles gebeurd met een reden en de mensen die echt in God geloven, weten dat Hij ondanks dat goed is en het gewoon testen zijn die een mens doorstaat.

    Het is niet Hij die fout is, het is de mens zelf.


    En wie heeft de mens gemaakt? Dus waar komt het weg.

    Ik heb hier niet echt een mening over.
    Ergens vind ik hem een beetje waar.


    Me so good.

    Tranquilized schreef:
    Mening heb ik hier niet echt over, maar ik weet wel dat ik het gedicht echt mooi geschreven vind ;3

    Wooh, eindelijk iemand die het appricieert <-ofzo.

    In mijn ogen is dit de keiharde waarheid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben gelovig, maar ene kant is het wel de waarheid


    (Be)lieve in (you)rself

    Faceless schreef:
    Ik ben gelovig, maar ene kant is het wel de waarheid


    Oke dan (: