Nee, niet zulke filmpjes, maar wel andere irritante mails. En soms ook van die virusdingen van mensen met van die berichtjes over het winnen van een iPod en alles.
[ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:03 ]
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Gesture schreef: Nee, niet zulke filmpjes, maar wel andere irritante mails. En soms ook van die virusdingen van mensen met van die berichtjes over het winnen van een iPod en alles.
Oké, j, dan heb ik zoiets ook wel eens gehad, alleen met een ander programma dan hotmail. En ik heb ook een aantal keer gehad dat ik het Youtube filmpje wegklikte, maar dat de muziek gewoon bleef doorspelen. En ook met Windows Media Player heb ik dat wel eens. Komt denk ik doordat je computer dan even wat langzaam is.
[ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:11 ]
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Oké, j, dan heb ik zoiets ook wel eens gehad, alleen met een ander programma dan hotmail. En ik heb ook een aantal keer gehad dat ik het Youtube filmpje wegklikte, maar dat de muziek gewoon bleef doorspelen. En ook met Windows Media Player heb ik dat wel eens. Komt denk ik doordat je computer dan even wat langzaam is.