• ik heb dus wel wat vriendinnen in myn klas gemaakt ;; 4 om precies te zijn demi,kristel,susan[se is gestopt met slaan o_O] en Nadieh. ik vind persoonlijk nadieh wel het aardigst maar ze is heel irritant en kinderachtig enz. en de anderen ergeren zich eraan. maar mag niet iedereen zichzelf zijn?
    dat is wat ik denk maar goed.

    ook vinden ze me ''emo'' als ik mijn th-shirt aantrek of mijn haar in een ander kapsel ga knippen zoals ik het wil hebbe. ik vind die lui dus egt nie spore. ik mag tog doen wat IK Wil ?!
    naja x3


    We can only learn to love by loving.

    Zij mijn topic gesluiten ik boos nu (huil)

    arme jij tog [/egte medelijden]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ x3 maar die meiden waark mee omga die lache mensen die anders sijn uit enz. :X


    BOEIEND! x3
    je mag toch zeker wel jezelf zijn, met je eigen stijl? of moet iedereen like kakkers (niet dat ik iets tegen hun heb ofzo) rond gaan lopen?

    Jij mij nu aardig vinden _O_?


    Take My Hand Take A Breath ...

    @mwkaulitz
    ben met je eens mr ik moet eerst myn moeder nog overtuigen van m,yn nieuwe kapsel

    @rawrr
    jaa x3 :D


    We can only learn to love by loving.

    JEEEEEEEEEEEEEH (yeah)

    xx3


    Take My Hand Take A Breath ...

    Zoals mijn mentor nu zou zeggen: Als je iemand aanwijst omdat hij er niet uitziet zoals jij wilt... wijzen er 3 vingers naar jou(N).

    Ik ben nog niet uitgescholden, maar ik heb daar denk ik te veel vriendinnen voor xD en whatever ik zet gewoon een grote bek terug of ga heel engelachtig alles oplossen (A). En sommige mensen vragen erom. Ik draag dus op school meestal geen kleding die ik in het weekend draag, omdat ik er dan om vraag dat mensen me gaan nawijzen.

    Ah, doe gewoon wat je wilt! ;) U niks aantrekken van al die anderen. Het zou stom zijn als je 'jezelf' ni meer kan zijn door al die zielige mensjes die denken dat ze beter zijn dan alle anderen -_-

    (A)

    x.

    volgens mij heb je van die mense op elke school-.-' want zulke dingen zeggen ze ook tegen mij. Vorig jaar al & nu ook nog steeds. Maar ik trek me er gewoon niks van aan. Ik heb 3 vriendinnen en die zijn totaal anders dan ik, maar ze zijn tenminste niet gemeen. voor de rest heb ik alleen maar huppels & meelopers op school >_<
    ik zou gewoon omgaan met de mensen die wel aardig tegen je zijn. en de rest negeren..

    xxx

    Gewoon doen waar je zin in hebt. Als jij je ergens goed in voelt, gewoon doen. Succes!


    History is not hatred.