• de vorige topic was vol voor meer info: klik dan hier
    ik heb toestemming gekregen
    er mogen in totaal 15 deelnemers meedoen en ik heb 1 extra jury nodig^.^
    als je wint dan adverteer ik voor je story, zet het op mijn profiel, en stuur het naar vrienden.

    jury's:
    .IsaMyBff
    .Dreft
    deelnemers:
    .Guapa=
    ---7,3


    1 niks ingelefert

    .Grizzly=
    --7
    ---1 niks ingelefert


    .NotSoMySelf=
    --7
    1 niks ingelefert

    .Tiame=
    ----7,5
    ---7+

    .Saltwater=
    ---8,5
    1 niks ingelefert

    .LSquarepants=
    --- 7,3 (ik kan foto niet plaatsen)
    1 niks ingelefert

    .Devilicious=
    --8+
    --- 8

    .Fellatio=
    ---7,5
    ----7

    .BanZai=
    ---7,3
    ----1 niks ingelefert


    .Remington=
    -- 8-
    ---1 niks ingelefert
    .Qlimax
    --7
    1 niks ingelefert

    . Misfits
    -- 7.2
    ---1 niks ingelefert





    INSCHRIJVING GESLOTEN!!!

    eerste opdracht: je moet iets tekenen(op de computer of op papier) waar je om geeft bijv:je hond of een voorwerp het mag alles zijn
    als het maar een betekenis heeft



    op 21 maart is de inlever datum, je kan
    uitstel krijgen ALS je een goede rede hebt-.-

    als je niet inlevert word je niet gediscwaliceerd maar krijg je een 1

    opdracht 2!: maak een tekening waar de voorwerpen: je liefelingsdier, een emmer en een tas
    je moet de kleuren: paars, wit, zwart en groen gebruiken.
    het liefst allemaal maar als het niet lukt dan niet.
    inleverdatum: 6 april exstra lang omdat de meesten het niet lukten in 1 week


    teken een elfje (maak niks uit of het een man of vrouw is)met de complimentaire kleuren(blauw rood groen en geel)
    er hoefd geen achtergrond bij maar het mag wel!

    HET MOET 30 APRIL AF ZIJN

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 15:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 april 2011 - 23:08 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Deze zondag? ;D ok, dat red ik wel [en maybe denk ik dat je ff de mensen ene pb ofzow kan sturen met de nieuwe topic?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Deze zondag? ;D ok, dat red ik wel [en maybe denk ik dat je ff de mensen ene pb ofzow kan sturen met de nieuwe topic?]
    dat duurt te lang


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik vind die van Delicious veel meer waard eigenlijk (cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik vind die van Delicious veel meer waard eigenlijk (cat)
    ik had samen met de jury over de foto gesproken en we kwamen op deze cijfer uit
    en ik verander het niet


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Waarom ben ik nog niet uitgeschreven?

    En idd Snor, ze is veels te streng. De wat mindere tekeningen geven ze vaak hoger dan de mooiere enzo (; Maar dat kan ook aan mij liggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm.... ik ga kijken of ik hem vandaag af kan krijgen.. heb laatste tijd echt druk.. en had vanmiddag heletijd visite


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oeps hele maal vergeten o.o Ik moet nog van alles doen -.-'
    tja dat krijg je met school....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar ff vraag.. als je niet inleverd krijg je een 1.. maar als je die tekening later alsnog inleverd... krijg je er dan nog een cijfer op of blijft die 1 staan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wanneer krijgen we eigelijk de uitslag van opdr. 2??


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik heb hem niet af kunnen krijgen.. ik ben niet verder gekomen dan dit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misfits,Qlimax,Remington,.ENEEKE,.BanZai,.Devilicious,.LSquarepants,.Saltwater,.Carousel,.Tiame,.NotSoMySelf,.Grizzly,Guapa!!!!
    hebben nog niks ingelefert!!!!!!!!!!!!!!! en krijgen een 1!!


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    heb ik een 7 voor me schets?[dr staat namelijk een 7 onder mijn 7.5 ;D] ;D omfgdkhweifuhd ;D omg die zag ik niet aankomen ;$ thank joee !! ;D ik ga hem natuurlijk nog wel afmaken ;D




    Trouwens devilicious had hem al ingeleverd in et vorrige topic..

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 19:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    heb ik een 7 voor me schets?[dr staat namelijk een 7 onder mijn 7.5 ;D] ;D omfgdkhweifuhd ;D omg die zag ik niet aankomen ;$ thank joee !! ;D ik ga hem natuurlijk nog wel afmaken ;D




    Trouwens devilicious had hem al ingeleverd in et vorrige topic..

    ok goed dat je het zij, iedereen die in het vorige topic ook z'n foto had staan in het vorige topic MELD HET ME!


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    niks ingeleverd? Nee, zichzelf uitgeschreven :S
    Ik lever altijd in als ik het kan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ow :P ik was de topic kwijt :P Ik ga er binnenkort aan beginnen.


    Life up to your own espectations