• Ja, het is weer tijd voor school geworden.. Spijtig genoeg...
    Dit jaar op school voel ik me niet zo goed als vroeger, en dat komt gewoon doordat er ineens zoveel is verandert...
    En, op school voel ik me gewoon niet echt goed. Maar dan spreek ik wel als ik op de koer zelf loop. Ik voel me altijd nagekeken alsof ik een of ander gek kind ben...
    Thuis kon ik 2 maanden lang mezelf zijn, helemaal naar niemand kijken, hoe ik er ook bijliep.
    Maar op school ben je gewoon nooit goed genoeg, gaan er altijd mensen over je bezig zijn.
    Hebben jullie daar ook last van?


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ja, al die vage mensjes uit mijn klas vinden mij 'raar' omdat ik mezelf ben en me ook zo kleed.. Maar ik trek me niks van hun aan... Lekker simpel, natuurlijk wil ik ook wel eens gezellig kunnen kletsen zonder dat ze me raar aankijken, of vervelend doen. Maar daar heb ik mijn echte vrienden voor!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaa dat heb k wel.
    Dat iedereren je na kijkt alsof je raar bent ofzo..
    \dat was k inderdaad niet gewend van in de vakantie.


    i need you like a heart needs a beat.

    Nouja, ben ik blij dat ik dan niet alleen ben...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Bij mij zijn er ook zo van die mensen... maar dat heb je volgens mij op elke school. Je moet je nix van die mensen aantrekken =]

    Jah hoor by mij op school is dat soms owk :(( niet tegen mij maarwel tegen een ander meisje die eigelijk heel aardig is :s tis echt belachelyk...

    wat boeit 't nu hoe iemand uit ziet??

    my maakt dt echt niet uit k vind mense die anders uitzien als de rest meestal veel leuker :D

    Xx Kyra

    vorig jaar was ik het grootse roddel-onderwerp van school >.< door mn 'speciale stijl' (zoals mn leerkracht nederlands het altijd noemde xp) but it makes you famous! ^^ dus laat ze maar kijken en roddelen nzo :)

    Idd..
    thuis kan ik rustig in een th shirt met getoupeerd haar rond lopen hier op sgool word ik denk ik neergeramd O_o


    We can only learn to love by loving.

    Idd..
    thuis kan ik rustig in een th shirt met getoupeerd haar rond lopen hier op sgool word ik denk ik neergeramd O_o


    Dat herken ik precies! echt stom.


    i need you like a heart needs a beat.

    Laatst was er een meisje en die zei; 'Mensen zeggen over jou dat je gothic bent, is dat waar?' Ik had echt zoiets van; O.O' Wattes?! en toen heb ik gezegd dat ik het neit ben xD [/wat ik ook idd neit ben]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    heb ik ook hoor meid, moet je nix van aantrekken, ik bedoel , je hebt toch het zijn toch niet je egte vrienden die zo doen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Laatst was er een meisje en die zei; 'Mensen zeggen over jou dat je gothic bent, is dat waar?' Ik had echt zoiets van; O.O' Wattes?! en toen heb ik gezegd dat ik het neit ben xD [/wat ik ook idd neit ben]


    haha x] ik werd vroeger ook als goth aangezien op school x'D
    zijn echt zo van die shitmensjes.. plaatsen iedereen in hokjes =S

    ik ben naar een andere school gegaan en heb er al meteen spijt van --'

    ik mis al men vrienden zo hard --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    heb ik ook hoor meid, moet je nix van aantrekken, ik bedoel , je hebt toch het zijn toch niet je egte vrienden die zo doen?



    Nouja, beste vrienden nee...
    Die doen zulke dingen niet, maar mijn bf zit op een andere school.
    En, echte bf op school heb ik niet.
    Ik heb een pak mensen waar ik goed mee overweg kan... Maar die zouden ook niet zoiets doen.
    Maar, ik bedoel gewoon... Waarom doen mensen gewoon zo x)


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Wow, ik heb het ook, ik bedoel een hele andere klas als vorig jaar veel kinderen zijn weg en ik voel me zo raar ik weet niet! mss moet ik ht gwn worden terug!! Maar ik voel me er ook niet oged bij!!.x33


    *He's the one.

    Laatst was er een meisje en die zei; 'Mensen zeggen over jou dat je gothic bent, is dat waar?' Ik had echt zoiets van; O.O' Wattes?! en toen heb ik gezegd dat ik het neit ben xD [/wat ik ook idd neit ben]

    OMG

    x3 jij niet gothic want dan ben ik het ook O_o x3

    of zulle we het saampjes sijn ?O_o


    We can only learn to love by loving.