• Ik durf mijn waterkoker niet ingestoken te laten of mijn tv op standby te laten,bang dat er brand komt. Zo is het ook gebeurt bij onze overburen. Ze hadden de waterkoker ingestoken gelaten. Daarom durf ik dat niet meer.

    Hebben jullie dingen gewoon in het stopcontact of op standby staan de hele nacht?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Da's vreemd dat het brand hoor, er zit een zekering in dus... :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn laptop is altijd ingestoken in het stopcontact, en soms laat ik mijn laptop aanstaan.
    Is dat dan slecht ofzo? (';


    Me so good.

    Volgens mij zo ongeveeer alles?


    Food.

    xSnoepjex schreef:
    Mijn laptop is altijd ingestoken in het stopcontact, en soms laat ik mijn laptop aanstaan.
    Is dat dan slecht ofzo? (';

    Niet slecht hoor maar er kan altijd iets gebeuren daarom doe ik het niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn laptop staat 24/7 aan : ).


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Marshmellow schreef:
    Da's vreemd dat het brand hoor, er zit een zekering in dus... :'D

    Ja maar dat was bij de overburen ook zo en toch is het gebeurt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het is alleen bij de waterkoker gevaarlijk als hij stuk gaat. Dat klopt, maar verder kan je gewoon dingen in het stopcontact laten hoor ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Reducio schreef:
    (...)
    Ja maar dat was bij de overburen ook zo en toch is het gebeurt.


    Die zal eruit gesprongen zijn en niet vervangen, want een zekering zorgt er juist voor dat zoiets niet zomaar kan gebeuren.


    Anyway, ik laat vaker dingen standby staan ja. Tenzij ik de stad uitga o.i.d.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Die zal eruit gesprongen zijn en niet vervangen, want een zekering zorgt er juist voor dat zoiets niet zomaar kan gebeuren.


    Anyway, ik laat vaker dingen standby staan ja. Tenzij ik de stad uitga o.i.d.

    ooh okee


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik laat de tv soms op stand-by staan en ben niet bang voor brandgevaar ofzo ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Die zal eruit gesprongen zijn en niet vervangen, want een zekering zorgt er juist voor dat zoiets niet zomaar kan gebeuren.


    Anyway, ik laat vaker dingen standby staan ja. Tenzij ik de stad uitga o.i.d.


    Bij de waterkoker kan dat wel. Dat heeft mijn zus bij zo'n cursus gehad. Alleen als hij stuk gaat (zoals ik net al zei) !


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zet altijd mijn tv helemaal uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    *gasp* eigenlijk... zou je dan 24/7 in een donker kamertje zonder licht moeten zitten.

    Nee ik ga nu serieus doen sorry, zo'n kans is 1 op 1000 en zoals al is verteld: je waterkoker etc. moet dan gewoon al heel oud of kapot zijn


    Today will be Girl's Day party with you~

    Reducio schreef:
    (...)
    Niet slecht hoor maar er kan altijd iets gebeuren daarom doe ik het niet.
    Ook als ie uitstaat? Want zo is mijn oplader kapot gegaan.. Daar kwam plots rook uit toen ik mijn laptop terug opzetten.. geen aanrader dus. (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Ook als ie uitstaat? Want zo is mijn oplader kapot gegaan.. Daar kwam plots rook uit toen ik mijn laptop terug opzetten.. geen aanrader dus. (:

    oeiiii freaky! oke dat zal ik dus nooit doen :')


    It's going to be difficult, but not impossible.