• Bij ons op school moeten we fitnessen in plaats van gym.
    Dus zo een jonge loopt naar de fietsen stalling. En ziet een fiets niet op slot staan, hij pakt hem en hij fiets zo naar fitness.
    Ik vond het zo grappig hij: Zo heb je gratis fiets.

    Dus een tip vergeet nooit je sleutel


    Some angels have no wings.

    Okeeee, dat is niet zo slim inderdaad :P


    Life is hard and then we die

    Heeft een kind bij mij op in de klas ook al een keer gedaan. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    niet handig dat diegene zijn fietssleutel is vergeten, maar ook niet erg beleefd om een fiets van een ander te nemen.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe zei op 6 april 2011 - 18:10:

    niet handig dat diegene zijn fietssleutel is vergeten, maar ook niet erg beleefd om een fiets van een ander te nemen. .



    Ja ok het is niet beleefd zeker niet, maar ja aan de andere kant als je hem er in laat zitten kan je dat wel verwachten


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Ja ok het is niet beleefd zeker niet, maar ja aan de andere kant als je hem er in laat zitten kan je dat wel verwachten


    hmm, dan zijn de leerlingen op onze school waarschijnlijk uitzonderlijk, want bij ons op school gebeurt het nooit. Zelfs de mooie nieuwe fietsen worden dan niet gestolen.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    PUKKELxDING schreef:
    Okeeee, dat is niet zo slim inderdaad :P


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Saepe zei op 6 april 2011 - 18:13:

    hmm, dan zijn de leerlingen op onze school waarschijnlijk uitzonderlijk, want bij ons op school gebeurt het nooit. Zelfs de mooie nieuwe fietsen worden dan niet gestolen. .


    Hij had daarna weer terug gezet. toen gij uurtje later terug op school kwam


    Some angels have no wings.

    Kunnen ze bij ons eens proberen, in iedere hoek staat een bewakingscamera, die geven je zo aan bij de politie. Je kan ze zelfs je fiets midden in het pad zetten, met sleutel er in, portomonnee op je zadel. Ze krijgen diegene zo te pakken!

    MarleentjeJR zei op 6 april 2011 - 18:17:

    Kunnen ze bij ons eens proberen, in iedere hoek staat een bewakingscamera, die geven je zo aan bij de politie. Je kan ze zelfs je fiets midden in het pad zetten, met sleutel er in, portomonnee op je zadel. Ze krijgen diegene zo te pakken! .



    Ben ik blij dat ik daar niet zit.


    Some angels have no wings.

    Dat is dus gewoon diefstal. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lekker asociaal! Dan zou die jongen het vast ook niet erg vinden om zijn fiets uit te 'lenen' als hij zijn sleutels vergeet, mocht ie ooit, over honderd jaar, genoeg geld bij elkaar hebben gespaard om een eigen fiets te kopen! (flower)

    Hij had die fiets daarna toen ie terug van fitness ging gewoon terug gezet. En is naar huis gegaan met de bus


    Some angels have no wings.

    Ok, dan is het geen probleem, toch? :D Maar dan nog is het nog steeds niet netjes, foei!
    De volgende keer dat ik mijn fiets kwijt ben, blijf ik gewoon wachten en hoop ik dat degene die hem heeft geleend hem strakjes weer terug zal brengen. (lol)

    .
    HeyIamAlice23
    badges

    40
    posts.HeyIamAlice zei op 6 april 2011 - 18:23:

    Ok, dan is het geen probleem, toch? Maar dan nog is het nog steeds niet netjes, foei!
    De volgende keer dat ik mijn fiets kwijt ben, blijf ik gewoon wachten en hoop ik dat degene die hem heeft geleend hem strakjes weer terug zal brengen. .



    Ja idd. Slim idee blijven wachten en checken of je sleutel nog heb


    Some angels have no wings.

    En laat me raden... als je het bij hem zou uitproberen en hij kwam binnen dat ene uur terug en zou zijn fiets niet zien staan... had hij zeker gevloekt en gescholden


    Today will be Girl's Day party with you~