• Holy shit, ik ben zelf geen emo, maar ik erger me dood
    aan kinderen die denken dat ze grappig zijn;
    hahha, jij snijdt jezelf vast. Emooooooo.

Emo's snijden niet o-o En ik vind het nogal raar tegenover
    mensen die wél emo zijn. Ze snijden niet.
    Snijden doen depressive mensen en omdat emo's vaak zwart
    dragen zijn die depri volgens de meeste en snijden ze zich.

Bwuah :l Geen idee waarom ik me hieraan stoor. Wss omdat dit
    niet enige rare vooroordelen zjin.. En ik vind de stijl wel
    leuk, bij meiden, bij jongens wat minder. :S
    Ben zelf geen emo, nooit geweest, ken geen emo's.

Maar sommige mensen die trekken altijd zulke rare vooroordelen en dan kunnen ze er heel raar over gaan doen. Mensen zijn complexe wezens.

Kennen jullie nog rare vooroordelen? n___n

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik was een Wannabe Emo volgens iemand o-O..
    Omdat ik de muziek luisterde [Hm.. mijn muziek gaat van r&B naar metal naar hiphop naar rock.. en nog wel wat].

Maar ik kleed me er niet na.. Vaagheid.. Aangezien weer iemand zeg dat ik me er wel naar kleed o-O..
    Vaag..

Ow ;D en ik was gelijk emo omdat ik zwart haar had..
    en nou werd ik laatst weer uitgemakt door die zelfde persoon als emo.. omdat ik een piercing heb in me lip..
    [ook al vanwege me nagellak]

Mensen zijn gwn raar.. echt..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Eigenlijk is het een vooroordeel ja, maar sommige mensen hebben het er ook zelf naar gemaakt. Zoals op mijn middelbare school was 1 apart groepje "emo's". Die zonderde zich altijd af van de rest, zeiden niks tegen andere en zaten er als een stel dooie bij. Ook zaten ze vaak te huilen om niks en gingen ze depri lopen doen als mensen wat over ze zeiden.
    En dat zie ik wel vaker, dat die "emo's" overal een probleem van maken en denken dat ze het zo moeilijk hebben blabla.
    Maar goed, dat is mijn ervaring met die mensen (;

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Hobbelpaard schreef:
    Dat belgen dom zijn?
    Belgen hebben een zwaarder onderwijs systeem dan wij dusseh fout vooroordeel :Y)
    Je hebt wel sommige domme belgen hoor maar det is -denk ik toch- voor elk land -hoop ik ook- want anders zou dat een beetje creepy zijn moesten alle mensen slim zijn

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

@Qlimax; Die mensen zijn inderdaad gewoon apart. Ik ben het met je eens dat sommige het er zelf naar maken :S

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

er zijn zo veel mooie mensen die niet in hun waarden worden gelaten door:
    huidskleur
    geloof
    kledingstijl

en dat ook telkens door voor-oordelen
    dat is zooo gemeen.
    ik vindt emo's juist hardtstikke leuk. (de kledingstijle enzo en muziek) ik zou er zelf ook wel 1 willen ziijn. maar dan met mijn eigenstijl zegmaar. maar de kleren die ik wil zijn best duur en ze zijn moeilijk te vinden. : (

Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

Fransen zijn serieus erger dan Nederlanders xD
    Roken de halve dag hash en 's avonds gaan ze aan de drank xD

Love sheds light one the darkest of times

Ik hou van zwart.
    Ik vind de kleding in die kleuren gewoon leuker dan de meeste andere kleuren, en als ik ze dan aanheb is het gelijk 'He amber ben je emo ofzo!' in het begin vond ik het wel grappig maar naderhand word het steeds irritanter :'(

Trust me. I'm the doctor

Bij ons in de klas heeft het woord Emo deze betekenis: Iedereen die zich zelf opzettelijk pijn doet is emo. -.-

"Ignite, my love. Ignite."

Lamor schreef:
    Duitsers denken dat wij Nederlanders de hele dag stoned zijn en iedereen aan de drugs is. (krul)

Ach wat lief, (:

Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

Wij hebben net vandaag een project op school gehad over respect.
    Ging over acceptatie van homo's en buitenlanders enzo.
    En er waren ook van die dingen als: Aan wie zou je op straat eerder de weg vragen, bij wie zou je eerder willen eten of met wie zou je eerder een gesprek beginnen. (nerd, kakker, skater, allochtoon of alto/emo) Niemand koos bij een enkele keuze de alto/emo.

Eigenlijk zijn we met zn allen best hard...

Alis volat propriis