• Holy shit, ik ben zelf geen emo, maar ik erger me dood
    aan kinderen die denken dat ze grappig zijn;
    hahha, jij snijdt jezelf vast. Emooooooo.

    Emo's snijden niet o-o En ik vind het nogal raar tegenover
    mensen die wél emo zijn. Ze snijden niet.
    Snijden doen depressive mensen en omdat emo's vaak zwart
    dragen zijn die depri volgens de meeste en snijden ze zich.

    Bwuah :l Geen idee waarom ik me hieraan stoor. Wss omdat dit
    niet enige rare vooroordelen zjin.. En ik vind de stijl wel
    leuk, bij meiden, bij jongens wat minder. :S
    Ben zelf geen emo, nooit geweest, ken geen emo's.

    Maar sommige mensen die trekken altijd zulke rare vooroordelen en dan kunnen ze er heel raar over gaan doen. Mensen zijn complexe wezens.

    Kennen jullie nog rare vooroordelen? n___n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Dat zijn niet alleen emo's hoor en ook niet alle emo's :Y)
    Sommige mensen zijn nou eenmaal zo.

    En; Omdat ze alles, van muziek tot kleding kunnen 'claimen' en Emo kunnen maken dat doen ze volgens mij niet expres ofzo?
    Dat gebeurt volgens mij door omstanders.. Die maken er dan
    gelijk emo dingen van :S

    Helemaal mee eens. Als iemand er een beetje anders uit ziet en veel zwart dragen en toevalllig ook allstars dragen maken mensen er meteen EMO van. Dus het is eigenlijk de haters hun eigen fout.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 17:16 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Perish schreef:
    Ik erger me dood aan de hele 'Emo' stijl. Omdat ze alles, van muziek tot kleding kunnen 'claimen' en Emo kunnen maken. Net als Converse of Vans. Die zijn ook meteen 'Emo.' Obviously doen veel Emo's zulke kleding aan omdat ze in de aandacht willen staan, of houden van aandacht.


    hey! wij zijn het niet dat die kleren meteen als emo gaan bestempelen.het zijn net die mainstreamers die niet beter weten die dat doen. en emograppen kunnen grappig zijn... als het een emo is die ze doet. technojumpers moeten nog niet probéren te lachen met mijn beste vriend zoals hij met zichzelf lacht.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Ohja, ik zie het.

    Maar ik bedoel, mensen die blij zijn met hun leven denken niet;
    Ik ga even lekker snijden.

    Daarvoor moet er wel iets zijn (:

    Nope, hoeft ook niet. Ik ken iemand die heeft woedeaanvallen en dan moet ze zich op een of andere manier pijnigen, maar ze is wel heel gelukkig verder. Ze heeft alleen echt woedeaanvallen als ze zó boos is dat je echt voor 'm moet oppassen. En natuurlijk heb je ook nog aandachtzaaiers. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ja kijk.
    Je kan emo zijn van levensstijl, maar ook van kledingsstijl en dat is een wereld van verschil. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    SoulEater schreef:
    (...)

    Dat zijn niet alleen emo's hoor en ook niet alle emo's :Y)
    Sommige mensen zijn nou eenmaal zo.
    En; Omdat ze alles, van muziek tot kleding kunnen 'claimen' en Emo kunnen maken dat doen ze volgens mij niet expres ofzo?
    Dat gebeurt volgens mij door omstanders.. Die maken er dan
    gelijk emo dingen van :S


    Niemand is geboren met roze groen, getoupeerd haar.
    Ze willen in de aandacht staan door die style oid.
    Als je het mooi vind, maar uit de aandacht wilt blijven, blijf je wel een beetje normaal hoor (:

    Dat je bij scouting alleen boomhutten bouwt..

    Ik haat vooroordelen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En dan zeggen Emo's nog ''Ik ben geen Emo, ik heb mijn eigen style.''
    Ja, en 1000 andere jongeren (:

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nope, hoeft ook niet. Ik ken iemand die heeft woedeaanvallen en dan moet ze zich op een of andere manier pijnigen, maar ze is wel heel gelukkig verder. Ze heeft alleen echt woedeaanvallen als ze zó boos is dat je echt voor 'm moet oppassen. En natuurlijk heb je ook nog aandachtzaaiers. (:


    Maar ze is gelukkig. Meestal gaan ongelukkige mensen zichzelf snijden.
    Meestal, niet altijd. Althans, in mijn ogen.
    Heb er geen onderzoek naar gedaan ofzo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Perish schreef:
    (...)

    Niemand is geboren met roze groen, getoupeerd haar.
    Ze willen in de aandacht staan door die style oid.
    Als je het mooi vind, maar uit de aandacht wilt blijven, blijf je wel een beetje normaal hoor (:

    Wtf ik heb ook knal roze haar maar ECHT NIET voor aandacht maar gewoon omdat ik het mooi vind om er anders uit te zien. Tegenwoordig loopt iedereen het zelfde bij en dat vind ik dus weer niet mooi. En ik leef maar 1x dus waarom zou ik niet alles doen wat ik KAN doen. Het is echt niet voor de aandacht wat ik doe, het is gewoon omdat ik het mooi vind en DURF te doen wat IK leuk vind, en niet wat anderen leuk vinden en van je verwachten,


    Sometimes it's best not to care.

    Wij zijn al emo als we een sterretje op onze pols tekenen of zwarte nagellak.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Paradox schreef:
    (...)
    Wtf ik heb ook knal roze haar maar ECHT NIET voor aandacht maar gewoon omdat ik het mooi vind om er anders uit te zien. Tegenwoordig loopt iedereen het zelfde bij en dat vind ik dus weer niet mooi. En ik leef maar 1x dus waarom zou ik niet alles doen wat ik KAN doen. Het is echt niet voor de aandacht wat ik doe, het is gewoon omdat ik het mooi vind en DURF te doen wat IK leuk vind, en niet wat anderen leuk vinden en van je verwachten,


    Je durft ja, maar je weet dat je er aandacht mee gaat krijgen. En blijkbaar vind je het leuk (:
    No offence, ik vind het leuk, maar je wordt wel opgemerkt.
    (krul)

    reyon schreef:
    Wij zijn al emo als we een sterretje op onze pols tekenen of zwarte nagellak.


    Dat is best wel triest o-o''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat belgen dom zijn?
    Belgen hebben een zwaarder onderwijs systeem dan wij dusseh fout vooroordeel :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Perish schreef:
    (...)

    Je durft ja, maar je weet dat je er aandacht mee gaat krijgen. En blijkbaar vind je het leuk (:
    No offence, ik vind het leuk, maar je wordt wel opgemerkt.
    (krul)

    Ja okee je valt wel op maar dat is niet mijn bedoeling ermee. Ik heb het gewoon gedaan zonder na te denken over wat anderen er van vinden. Het boeit mij namelijk niks. Ik heb het gewoon gedaan voor me zelf omdat ik gewoon iemand ben die van andere dingen houdt en of je het nou gelooft of niet maar ik hou echt totaal niet van die aandacht van 'wat heb jij ander haar' ik heb liever dat ze hun mond houden en mij mijn ding laten doen. En voor mij is 'anders' normaal. Dus ja, ik denk er niet echt bij na van 'Ohh nu val ik op en gaan ze dingen zeggen, yeey' Want dat haat ik


    Sometimes it's best not to care.

    Dat als je er 'emo' uitziet, je metal luistert. Ik zie er dan volgens mijn klas 'emo' uit, dus ik luister volgens mijn klas metal. :') en dat is niet zo, ik luister ook naar poprock en soms zelfs rap. D:


    Destroy what destroys you.