• Ik kreeg laatst een berichtje van een van mijn mede-columnisten. Mensen hadden haar gezegd dat ze de columns niet goed genoeg vonden. Het ging te veel over persoonlijke ‘dagboek’-fragmenten en het waren geen echte columns.
    Dus mijn vraag is, aan de mensen die columns lezen, ‘vinden jullie de columns vernieuwend of goed genoeg? En wat zien of lezen jullie er graag in terug?’
    Dan heb ik het niet zozeer over mijn columns, maar gewoon.. over de columns in het algemeen. Als we weten wat jullie graag lezen of leuk vinden om over te lezen, kunnen we daar misschien iets mee doen :3.

    xx

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 13:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm ik lees soms de columms..

    Wat ik leuk vind uhm, weet ik eigenlijk niet


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik lees ze niet zó vaak, maar degene die ik heb gelezen vind ik wel goed. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik lees ze nooit ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ohmygod, ik heb nog nooit een column gelezen o_o Waar kan je die vinden? o:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik lees ze eigenlijk niet. Ik vind ze vaak nogal saai en ze interesseren me eigenlijk ook niet (zip)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik denk dat mensen ook niet moeten vergeten dat wij geen professionele schrijvers zijn die alle trucjes beheersen. Wij doen echt ons best.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb zelf vaak, dat ik na het lezen van een column iets nieuws geleerd heb, zeg maar. Dat ik iets heb om over na te denken en misschien een levensles mee krijg, of het gevoel heb iets nuttigs te hebben gelezen. Dagboek fragmenten kunnen dan prima zijn, maar ik wil er dan graag inhoud in zien. Niet zomaar een beschrijving van een gebeurtenis, maar daarin diepere betekenissen verwerkt, al is het subtiel en moet je er naar zoeken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Anarchist schreef:
    Ik denk dat mensen ook niet moeten vergeten dat wij geen professionele schrijvers zijn die alle trucjes beheersen. Wij doen echt ons best.
    Pff, ik vind dat we kei goed zijn :Y). Nee ik snap je wel, dat is ook zo. We doen ook echt ons best en er zitten ook ontzettend goede tussen. Ik ben alleen benieuwd wat mensen en graag in terug lezen (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Men legt de lat af en toe te hoog hier..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Men legt de lat af en toe te hoog hier..
    Voor mij kan de lat niet hoog genoeg liggen [/uitslover] (nerd). Maar.. I get your point (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Soulweeper schreef:
    Ik lees ze nooit ;p


    (Be)lieve in (you)rself

    Misschien over dingen die in de wereld gebeuren?


    Your make-up is terrible

    Ik lees ze eigenlijk nooit. :X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog even een toevoeging op mijn eerdere reactie. Ik vind die dingen over het algemeen wl in de columns hier. Ik vind ze toch best wel goed, vooral aangezien jullie geen profesionals zijn ofzo. Sommigen vind ik wat minder, maar over het algemeen is het niveau goed. Er is momenteel eigenlijk 1 columnist die ik helemaal niet goed vind, de rest vind ik allemaal leuk om de columns van te lezen ;x

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 14:05 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Knijster schreef:
    Ohmygod, ik heb nog nooit een column gelezen o_o Waar kan je die vinden? o:

    Hier.
    Ik heb er maar een paar gelezen en ik vond ze wel goed :)

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 14:03 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn