• De nacht is nog jong & het is een beetje uitgestorven met reageren op topics ensa.
    Niet gaan slapen jongens (:

    Daar gaat het liedje ook over. Zwaaaaaaaar dronken zijn.
    Echt 2 drunk 2 fuck. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Nee, dat moet je dan niet meer willen. Trust me! :'D
    Ik vertrouwd je, haha. Nog nooit dronken geweest, dus ik zou het eigenlijk ook niet weten xD


    Life is hard and then we die

    Sadistic schreef:
    Daar gaat het liedje ook over. Zwaaaaaaaar dronken zijn.
    Echt 2 drunk 2 fuck. :P


    Zo heette Botdf&JS&BC13's tour ook.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vertrouwd je, haha. Nog nooit dronken geweest, dus ik zou het eigenlijk ook niet weten xD


    Ik wel, maar leuk dronken. Ik ken gelukkig altijd mijn grens en hou me daarbij, meestal ruim eronder. Sterker nog, ik drink maar 1 of 2x per jaar. :P
    Maar een flink aantal van mn vrienden hapt wel graag een biertje weg. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik wel, maar leuk dronken. Ik ken gelukkig altijd mijn grens en hou me daarbij, meestal ruim eronder. Sterker nog, ik drink maar 1 of 2x per jaar. :P
    Maar een flink aantal van mn vrienden hapt wel graag een biertje weg. :P
    Aaah lijkt me vet gezellig.. Ik wil alleen niet gaan drinken om het drinken.. Zie je, ik vind drank namelijk niet erg lekker..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Aaah lijkt me vet gezellig.. Ik wil alleen niet gaan drinken om het drinken.. Zie je, ik vind drank namelijk niet erg lekker..


    Behalve dat vreemde kiwispul van Thomas he... x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Behalve dat vreemde kiwispul van Thomas he... x'D
    Ja maar dat was ook met een lading fanta :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Aaah lijkt me vet gezellig.. Ik wil alleen niet gaan drinken om het drinken.. Zie je, ik vind drank namelijk niet erg lekker..


    Nee, dat doet een enkeling wel maar de meesten vinden 't gewoon lekker en/of gezellig. :P
    Ik ook niet, een aantal soorten maar, die vooral met uitgaan gigantisch duur zijn. En ik vermaak me toch wel als ik met gezellige mensen ben. Dan rook ik eventueel wel een blowtje, vooral met vrienden is het dan helemaal gezellig. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wordt denk ik gewoon weer tijd voor Satis.
    Nikki, volgende week zaterdag :)?


    Life is hard and then we die

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee, dat doet een enkeling wel maar de meesten vinden 't gewoon lekker en/of gezellig. :P
    Ik ook niet, een aantal soorten maar, die vooral met uitgaan gigantisch duur zijn. En ik vermaak me toch wel als ik met gezellige mensen ben. Dan rook ik eventueel wel een blowtje, vooral met vrienden is het dan helemaal gezellig. :P
    Als ik je ooit zal bezoeken wil ik dat wel eens meemaken denk ik, gewoon om te weten hoe het is (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wordt denk ik gewoon weer tijd voor Satis.
    Nikki, volgende week zaterdag :)?


    Haha dan ben ik er niet he. x'D Eerst Krull en dan terug naar Rotterdam. Misschien die week erna.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als ik je ooit zal bezoeken wil ik dat wel eens meemaken denk ik, gewoon om te weten hoe het is (cat)



    Hebbie wel eens gewoon gerookt?

    Ah, dan nodig ik sowieso iemand uit waarmee ik 2 handen op 1 buik ben. 8D
    Daar ga ik het je dan mee leren. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Hebbie wel eens gewoon gerookt?

    Ah, dan nodig ik sowieso iemand uit waarmee ik 2 handen op 1 buik ben. 8D
    Daar ga ik het je dan mee leren. 8D


    Ja, wietfeestje bij jou thuis, pas maar op!


    Your make-up is terrible

    Sadistic schreef:
    (...)


    Hebbie wel eens gewoon gerookt?

    Ah, dan nodig ik sowieso iemand uit waarmee ik 2 handen op 1 buik ben. 8D
    Daar ga ik het je dan mee leren. 8D
    Nee, nee, nee, and please don't force me. Giet me vol met drank, maar ik wil op m'n zeventigste kunnen zeggen tegen mijn kleinkinderen; 'Nee kinders, jullie oma heeft nog nooit gerookt!' (cat)


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha dan ben ik er niet he. x'D Eerst Krull en dan terug naar Rotterdam. Misschien die week erna.
    Dat is het weekend van 23.
    Als ik niet op zondag werk, then count me in :Y)


    Life is hard and then we die