De nacht is nog jong & het is een beetje uitgestorven met reageren op topics ensa.
Niet gaan slapen jongens (:
-
5 april 2011 - 22:526 april 2011 - 0:12
Daar gaat het liedje ook over. Zwaaaaaaaar dronken zijn.
Echt 2 drunk 2 fuck.Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
6 april 2011 - 0:13Sadistic schreef:
Ik vertrouwd je, haha. Nog nooit dronken geweest, dus ik zou het eigenlijk ook niet weten
(...)
Nee, dat moet je dan niet meer willen. Trust me! :'DLife is hard and then we die
6 april 2011 - 0:14Sadistic schreef:
Daar gaat het liedje ook over. Zwaaaaaaaar dronken zijn.
Echt 2 drunk 2 fuck.
Zo heette Botdf&JS&BC13's tour ook.
6 april 2011 - 0:14PUKKELxDING schreef:
(...)Ik vertrouwd je, haha. Nog nooit dronken geweest, dus ik zou het eigenlijk ook niet weten
Ik wel, maar leuk dronken. Ik ken gelukkig altijd mijn grens en hou me daarbij, meestal ruim eronder. Sterker nog, ik drink maar 1 of 2x per jaar.
Maar een flink aantal van mn vrienden hapt wel graag een biertje weg.Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
6 april 2011 - 0:16Sadistic schreef:
Aaah lijkt me vet gezellig.. Ik wil alleen niet gaan drinken om het drinken.. Zie je, ik vind drank namelijk niet erg lekker..
(...)
Ik wel, maar leuk dronken. Ik ken gelukkig altijd mijn grens en hou me daarbij, meestal ruim eronder. Sterker nog, ik drink maar 1 of 2x per jaar.
Maar een flink aantal van mn vrienden hapt wel graag een biertje weg.Life is hard and then we die
6 april 2011 - 0:16PUKKELxDING schreef:
(...)Aaah lijkt me vet gezellig.. Ik wil alleen niet gaan drinken om het drinken.. Zie je, ik vind drank namelijk niet erg lekker..
Behalve dat vreemde kiwispul van Thomas he... x'DYour make-up is terrible
6 april 2011 - 0:17Assassin schreef:
Ja maar dat was ook met een lading fanta
(...)
Behalve dat vreemde kiwispul van Thomas he... x'DLife is hard and then we die
6 april 2011 - 0:18PUKKELxDING schreef:
(...)Aaah lijkt me vet gezellig.. Ik wil alleen niet gaan drinken om het drinken.. Zie je, ik vind drank namelijk niet erg lekker..
Nee, dat doet een enkeling wel maar de meesten vinden 't gewoon lekker en/of gezellig.
Ik ook niet, een aantal soorten maar, die vooral met uitgaan gigantisch duur zijn. En ik vermaak me toch wel als ik met gezellige mensen ben. Dan rook ik eventueel wel een blowtje, vooral met vrienden is het dan helemaal gezellig.Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
6 april 2011 - 0:19Wordt denk ik gewoon weer tijd voor Satis.
Nikki, volgende week zaterdag ?Life is hard and then we die
6 april 2011 - 0:19Sadistic schreef:
Als ik je ooit zal bezoeken wil ik dat wel eens meemaken denk ik, gewoon om te weten hoe het is
(...)
Nee, dat doet een enkeling wel maar de meesten vinden 't gewoon lekker en/of gezellig.
Ik ook niet, een aantal soorten maar, die vooral met uitgaan gigantisch duur zijn. En ik vermaak me toch wel als ik met gezellige mensen ben. Dan rook ik eventueel wel een blowtje, vooral met vrienden is het dan helemaal gezellig.Life is hard and then we die
6 april 2011 - 0:20PUKKELxDING schreef:
Wordt denk ik gewoon weer tijd voor Satis.
Nikki, volgende week zaterdag ?
Haha dan ben ik er niet he. x'D Eerst Krull en dan terug naar Rotterdam. Misschien die week erna.Your make-up is terrible
6 april 2011 - 0:21PUKKELxDING schreef:
(...)Als ik je ooit zal bezoeken wil ik dat wel eens meemaken denk ik, gewoon om te weten hoe het is
Hebbie wel eens gewoon gerookt?
Ah, dan nodig ik sowieso iemand uit waarmee ik 2 handen op 1 buik ben. 8D
Daar ga ik het je dan mee leren. 8DBloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
6 april 2011 - 0:21Sadistic schreef:
(...)
Daar ga ik het je dan mee leren. 8D
Ja, wietfeestje bij jou thuis, pas maar op!Your make-up is terrible
6 april 2011 - 0:22Sadistic schreef:
Nee, nee, nee, and please don't force me. Giet me vol met drank, maar ik wil op m'n zeventigste kunnen zeggen tegen mijn kleinkinderen; 'Nee kinders, jullie oma heeft nog nooit gerookt!'
(...)
Daar ga ik het je dan mee leren. 8DLife is hard and then we die
6 april 2011 - 0:23Assassin schreef:
Dat is het weekend van 23.
(...)
Haha dan ben ik er niet he. x'D Eerst Krull en dan terug naar Rotterdam. Misschien die week erna.
Als ik niet op zondag werk, then count me inLife is hard and then we die