• De nacht is nog jong & het is een beetje uitgestorven met reageren op topics ensa.
    Niet gaan slapen jongens (:

    Voordat ik slaap, zijn we waarschijnlijk -like always- wel weer een paar uur verder^^


    Bad decisions make good stories.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:

    -dies-


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    XD


    Life is hard and then we die

    Luxure schreef:
    Kin net sliepe
    Jij komt toch ook uit friesland ;x


    Hahaa ja (:
    Ik ek net D:

    Oh, en daarbij even inhakend, Redbull en goede muziek klinkt verdomde aanlokkelijk. Blowen doe ik dan niet aan, maar oke:P


    Bad decisions make good stories.

    Goede Muziek

    Perish schreef:
    (...)

    Hahaa ja (:
    Ik ek net D:
    Nou tot zover gaat mijn Friese schrijfvaardigheid. (nerd)
    Ik ga denk ik toch maar eens een poging doen tot slapen dus bij deze lekker slapen alvast! (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Neee!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Te dronken om te neuken :O? Wat een onzin!


    Life is hard and then we die

    Luxure schreef:
    (...)Nou tot zover gaat mijn Friese schrijfvaardigheid. (nerd)
    Ik ga denk ik toch maar eens een poging doen tot slapen dus bij deze lekker slapen alvast! (:


    hahaa, slechte Fries!

    Oant Sjen (:
    Truste<3

    PUKKELxDING schreef:
    Te dronken om te neuken :O? Wat een onzin!


    Mmmm ... Mij gebeurd het ook niet, maar ik ken er zat die op een bepaald moment echt niet meer kunnen hoor. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Mmmm ... Mij gebeurd het ook niet, maar ik ken er zat die op een bepaald moment echt niet meer kunnen hoor. :P
    Hahaha, dan moet je gewoon een harde hand erachter zetten, beetje doorzetten en hupakee 8-D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahaha, dan moet je gewoon een harde hand erachter zetten, beetje doorzetten en hupakee 8-D



    Nee, dat moet je dan niet meer willen. Trust me! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm, ik verveel me, dus ik ga me mengen in dit gesprek. ^^ Te dronken om te neuken? Hmm, lastig denk ik:P Dan moet je wel écht écht écht zwaar dronken zijn....


    Bad decisions make good stories.