• Helemaal geweldig (nerd). Hier een kort verslagje :3, van een weekend waar weer gigantisch veel leuke dingen in gebeurd zijn :3. Sommige weten misschien nog wel dat ik afgelopen weekend naar Nena was. En voor de mensen die het niet wisten, ‘dan weet je het nu (krul)’. Ik ben meer dan 1000 kilometer door Duitsland heen gecruised in een auto die ik waarschijnlijk zelf nooit zou kunnen betalen, hahaa. Maar het was echt heerlijk!

    Voor de mensen die een beetje de geschiedenis over Nena en haar vroegere band kennen, dus ook de bandleden. Ik heb afgelopen weekend de dochter van Carlo Karges ontmoet, zonder te weten dat ik haar al heel lang kende, dus dat was wel apart. –Carlo was een oud Nena bandlid en is ergens in 2002/2003 overleden-.

    Ik sprak oude en hele goede vrienden weer die letterlijk overal vandaan komen (Nederland, Oosterijk, Zwitserland en alle uithoeken van Duitsland). Ook zag ik de Kerners weer en dit keer ook Nena’s kleinkinderen. Het zijn zo’n schatjes! Tijdens het concert zelf hadden we van die soort ‘fan’-dingetjes. Ook al vind ik het woord fan verschrikkelijk. Bij het nummer ‘Leuchtturm’, hadden we van die kleine zwaailichtjes. En die vond Nena zo geweldig dat ze er een van ons gepakt had en met het ding op haar hoofd over het podium heen begon te dansen. Ik heb me echt scheef gelachen om hoe iedereen op onze acties reageerde. ‘Juli’ speelde trouwens Nena’s voorprogramma en was ook erg goed en leuk!

    Na het concert hebben we nog even met wat bandleden gepraat en toen zijn we weer richting huis gegaan. Het was ontzettend heerlijk en heb me geweldig vermaakt met als gevolg dat ik nu ontzettend dood ben! Op de weg naar huis dacht iedereen ook nog eens dat Nena in onze auto zat, wat wel grappig was. Maar er waren serieus mensen die aarzelden om op ons af te stappen wanneer we een tank- of plaspauze maakten. Ik weet dat die vriendin van me heel veel op Nena lijkt, maar ik vind het toch wel grappig dat mensen dat echt áltijd denken als we onderweg zijn.



    En aangezien ik een van de jongesten van de grote groep was, bekommerden iedereen zich over me. Ze waren allemaal zo lief! Nu mis ik ze allemaal weer verschrikkelijk en het duurt nog minstens 2 maanden voor ik (bijna) iedereen weer ga zien :(.

    Dit was mijn weekend ;3. Hoe was die van jullie?

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    die van mij was gewoontjes (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb het saaiste weekend ooit gehad (krul)


    -

    Dat klinkt inderdaad wel heel leuk, ja!
    Mijn weekend was nogal saai, haha (;


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OMYJBIEBER schreef:
    die van mij was gewoontjes (:
    Helemaal niets leuks gedaan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Genius schreef:
    Ik heb het saaiste weekend ooit gehad (krul)
    Meeh... dat is ook niet leuk dan :3. Maar dan moet je juist leuke dingen gaan doen! (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Reticent schreef:
    Dat klinkt inderdaad wel heel leuk, ja!
    Mijn weekend was nogal saai, haha (;
    Ooo het was zo heerlijk! :( Nu wil ik weer helemaal terug, ghehe.


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Meeh... dat is ook niet leuk dan :3. Maar dan moet je juist leuke dingen gaan doen! (krul)

    Ik zou eerst ook wat gaan doen maar ik had zo'n vreselijke hoofdpijn dat ik niks kon doen :'D

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:57 ]


    -

    Mijn weekend was geweldig want ik had een date met mijn crush. :9~

    Haha, ik hoorde net 99 luftballons op de radio in de auto :3 En leuk dat het leuk was! Ik heb niet veel boeiends gedaan..

    Acceptance schreef:
    Haha, ik hoorde net 99 luftballons op de radio in de auto :3 En leuk dat het leuk was! Ik heb niet veel boeiends gedaan..
    Oo, dat nummer kots ik ondertussen echt uit :X. Ik heb het al zooo vaak gehoord. Bij die concerten van haar worden er dan van die mega balonnen opgeblazen die de hele zaal rondgesmeten, geslagen en geschopt worden, en die komen best hard aan als je die tegen je hoofd aan krijgt (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Innocences schreef:
    Mijn weekend was geweldig want ik had een date met mijn crush. :9~
    Oe vet leuk :3. Was het leuk? [/overbodige vraag]


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ooo het was zo heerlijk! :( Nu wil ik weer helemaal terug, ghehe.

    Droom er vannacht maar lekker over (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zou eerst ook wat gaan doen maar ik had zo'n vreselijke hoofdpijn dat ik niks kon doen :'D
    Naahw :(. Alweer beter nu?


    Wie du mir, so ich dir.

    Reticent schreef:
    (...)
    Droom er vannacht maar lekker over (:
    Ik doe al dagen niets anders *,* (H)


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Naahw :(. Alweer beter nu?

    A little bit (krul)


    -