• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    “With football pain is temporary and pride is forever!”

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:07 ]


    Everything is worse without music.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Blijkbaar wel. Maar het is al 2 jaar geleden ofzo. Ik weet waar ik sta en van mij hoeft het niet meer. Als ik het huis uit ben hoef ik hem nooit meer te zien. Ook al is hij oud en kan hij niets meer. Ik laat hem buiten staan. Zoals mama zegt; je bent je dochter kwijt.

    Ik snap nooit dat vaders, of moeders, dat doen (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Linyola schreef:
    (...)
    Omg, dat vind ik echt heel erg, voor mijn vader besta ik ook niet en beter dat ik hem niet ken want anders had mijn moeder hem vast al lang het huis uitgezet. (cat)


    Het boeit me eigenlijk steeds minder.
    Oh, je kent je vader helemaal niet? of begrijp ik je nu verkeerd? Want dat lijkt me ook echt heel erg. Ik ken hem tenminste.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    pssst.. Esther.
    Wil je Ibi met me delen? :
    $


    Ik blijf dit 1 van de schitterendste voetbalopmerkingen ooit vinden^^


    The soul needs autumn.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Het boeit me eigenlijk steeds minder.
    Oh, je kent je vader helemaal niet? of begrijp ik je nu verkeerd? Want dat lijkt me ook echt heel erg. Ik ken hem tenminste.

    Bij mij is het.. nogal een kutverhaal, want volgens de zaadproduceerder was ik niet van hem, en heeft hij er voor gezorgd dat mijn moeder door een hel ging en alleen voor me moest zorgen. Volgens hem was ik van de rijinstructeur inplaats van hem, terwijl mijn moeder niet achterlijk was, toen heeft hij mijn moeder gewoon zomaar laten staan, beter dat ik hem nooit heb gezien, ik hoor namelijk van alle kanten zelfs van zijn zussen en de rest van de familie die ik ooit een keer heb gezien dat hij een kut kerel is. Hij hoeft me dan ook niet op te komen zoeken, toen zijn dochter niet, nu zijn dochter niet. Ik zag zaterdag mijn half zusje nog, want ja die heb ik ook. Dat is zo raar.


    Everything is worse without music.

    Mensen, ik heb mijn profiel een opknapbeurtje gegeven. Nieuw plaatje met tekstje, kom gerust even kijken! (cool)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @Anne, je moet het je ook niet zoveel laten boeien, je moet gewoon van de mensen houden die ook van jou houden!


    Everything is worse without music.


    Hope goes lost but never dies.

    Linyola schreef:
    (...)
    Bij mij is het.. nogal een kutverhaal, want volgens de zaadproduceerder was ik niet van hem, en heeft hij er voor gezorgd dat mijn moeder door een hel ging en alleen voor me moest zorgen. Volgens hem was ik van de rijinstructeur inplaats van hem, terwijl mijn moeder niet achterlijk was, toen heeft hij mijn moeder gewoon zomaar laten staan, beter dat ik hem nooit heb gezien, ik hoor namelijk van alle kanten zelfs van zijn zussen en de rest van de familie die ik ooit een keer heb gezien dat hij een kut kerel is. Hij hoeft me dan ook niet op te komen zoeken, toen zijn dochter niet, nu zijn dochter niet. Ik zag zaterdag mijn half zusje nog, want ja die heb ik ook. Dat is zo raar.


    Wow, dat is echt heftig. En ook echt een dikke naaistreek van je vader. (sorry als ik je nu beledig) Ik kan me voorstellen dat je moeder door een hel is gegaan. Dat moet echt verschrikkelijk voor haar zijn geweest. Voor jou lijkt het me ook echt zwaar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Linyola schreef:
    @Anne, je moet het je ook niet zoveel laten boeien, je moet gewoon van de mensen houden die ook van jou houden!


    Doe ik ook. Mama zegt altijd dat ik me steeds meer tegen hem keer. Daarom waarschuwt ze hem altijd. Maar hij is me allang kwijt. Zodra ik het aan kan zal ik hem zeggen dat hij geen dochter meer heeft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stop met jullie zielige verhalen over jullie vader, want nu moet ik bijna huilen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    Stop met jullie zielige verhalen over jullie vader, want nu moet ik bijna huilen


    Mijne is geen tranen waard en al helemaal niet van een vreemde (: Smile!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Doe ik ook. Mama zegt altijd dat ik me steeds meer tegen hem keer. Daarom waarschuwt ze hem altijd. Maar hij is me allang kwijt. Zodra ik het aan kan zal ik hem zeggen dat hij geen dochter meer heeft.

    Het is natuurlijk moeilijk om zoiets te zeggen, vooral omdat jij hem wel kent, en dat je vader dan zo tegen je doet kan ik me totaal niet voorstellen! gelukkig heeft mijn mama wel snel weer een nieuwe man gevonden die ik eigenlijks altijd 'papa' heb genoemd, en zo beschouw ik hem ook, want ik hou van hem als een vader. Daarom kan ik me bij jou verhaal best wel veel dingen voorstellen, en herken ik me ook wel een beetje in je.


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    Het is natuurlijk moeilijk om zoiets te zeggen, vooral omdat jij hem wel kent, en dat je vader dan zo tegen je doet kan ik me totaal niet voorstellen! gelukkig heeft mijn mama wel snel weer een nieuwe man gevonden die ik eigenlijks altijd 'papa' heb genoemd, en zo beschouw ik hem ook, want ik hou van hem als een vader. Daarom kan ik me bij jou verhaal best wel veel dingen voorstellen, en herken ik me ook wel een beetje in je.


    Hij is gewoon tja. Hard en niet echt liefdevol. Ook niet tegen mama, ze verdiend veel beter.
    Dat is wel fijn voor jou en je moeder. Dat zij toch een liefdevolle man en vader voor haar dochter heeft gevonden. Want daar heb je gewoon recht op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.