• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    “With football pain is temporary and pride is forever!”

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:07 ]


    Everything is worse without music.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaida schreef:
    (...)
    Nou is mijn theekopje vies geraakt en is Lio besmet met buiten-vrouwelijke bactieren. Nou, die psycholoog kan overuren gaan draaien :c

    Ik heb daar alles weer schoongemaakt hoor, maar als je dat al niet eens goed vindt D:

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:46 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Ik heb daar alles weer schoongemaakt hoor, maar als je dat al niet eens goed vindt D:

    Nee er zitten Elena-bacillen aan. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Nee er zitten Elena-bacillen aan. (krul)

    You make me cry, bitch D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    You make me cry, bitch D:

    Awwww maar Elena-bacillen zijn heel lieve en vriendelijke en schattige bacillen :c


    Hope goes lost but never dies.

    Morgen toets Engels.

    Zaida schreef:
    (...)
    Awwww maar Elena-bacillen zijn heel lieve en vriendelijke en schattige bacillen :c

    Are you serious? :>


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, dankje Kim. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sneijder schreef:
    Morgen toets Engels.

    Ik heb engels mondeling morgen, en ik kan geen engels, ahaha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Are you serious? :>

    Of course, ze gingen vrienden maken met mijn bacillen en nu vieren ze een feestje in mijn theepot.


    Hope goes lost but never dies.

    Sneijder schreef:
    Morgen toets Engels.

    Red je wel, ik had niet geleerd en ik had een 7.1 dus komt goed!


    Hope goes lost but never dies.

    Spanjaard schreef:
    Ik heb engels mondeling morgen, en ik kan geen engels, ahaha

    Ik wel, als ik Engels praat denken mensen dat ik zelf uit Engeland kom. Das de reden waarom ik dus ook nooit leer voor dat vak, ik weet het meestal toch wel (:
    Eigenlijk leer ik alleen voor biologie en soms maatschappijleer. En wiskunde probeer ik nog welles te snappen maar dat is een onbegonnen zaak.

    Zaida schreef:
    (...)
    Of course, ze gingen vrienden maken met mijn bacillen en nu vieren ze een feestje in mijn theepot.

    oke, met die theepot ging ik even plat
    En je theekopjes dan?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ik wel, als ik Engels praat denken mensen dat ik zelf uit Engeland kom. Das de reden waarom ik dus ook nooit leer voor dat vak, ik weet het meestal toch wel (:
    Eigenlijk leer ik alleen voor biologie en soms maatschappijleer. En wiskunde probeer ik nog welles te snappen maar dat is een onbegonnen zaak.

    Mijn engels is echt zo slecht, en nu moeten Rose en ik samen 10 minuten volpraten, nou dat wordt wat, want Rose kan ook geen engels, ahha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Godverdepielekes, iemand vraagt om een cover


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John