• L grAag afvallen, want ik ben simpelweg gewoon te dik. Samen met een paar vriendinnnen heb ik een afspraak, als ik voor de zomervakantie vijf tot tien kilo afval krijg ik iets van hun. Allen, hoe kan ik snel veel afvallan? Want ik heb echt geen idee hoe ik het voor de zomervakantie moet klaarkrijgen dat ik tien kilo afval, dat is bijna een kilo per week! Pleasde help me


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik weeg 90, en ik schaam me niet ;) Het ligt er gewoon aan hoe je, je voelt in je lichaam, wat je uitstraalt. Hij gaat andere mensen er echt niet om hoe dun of dik je bent. Hoe dan ook, al wil je dan echt zo graag afvallen, ga dan alsjeblieft geen rare dingen doen. Geen anorexia praktijken etc. Dat schiet ook niet op.


    Als je je fijn voelt in je lichaam dan is dat ook goed dat moet ook.
    Alleen ik ben niet bepaald blij met mn lichaam dus wil ik zo snel mogelijk afvallen.
    Ik zal geen rare dingen gaan doen, ana hebben wil ik zeker niet.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:33 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Op vaste tijdstippen eten,
    niet snoepen,
    gezond broodbeleg nemen en veel sporten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De tips die gegeven zijn, zou je idd aan kunnen nemen, dus: veel bewegen, gezond eten en water drinken.
    Dan nog moet je erg opletten dat je niet doorslaat. Mocht jij je doel niet bereiken is dat namelijk helemaal niet erg, aangezien 10 kilo in 10 weken idd nogal heftig kan zijn.

    Ik wil ook afvallen en ik eet nu gewoon minder en gezond. Ik drink ook geen frisdrank meer maar alleen water


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Faceless schreef:
    (...)

    Als je je fijn voelt in je lichaam dan is dat ook goed dat moet ook.
    Alleen ik ben niet bepaald blij met mn lichaam dus wil ik zo snel mogelijk afvallen.
    Ik zal geen rare dingen gaan doen, ana hebben wil ik zeker niet.


    Als je 73 weegt en je wilt er 34 vanaf, dan kom je op 39 uit. Dat is echt bizar weinig. Hoe oud ben je?


    It ain't broke, so don't fix it.

    gewoon gezond eten. goed water drinken ( en thee (zonder suiker alleen zoetjes kan) goed sporten en bewegen. minimaal 1 keer per dag een gezond tussendoortje. gewoon normaal blijven eten.
    dan komt het helemaal goed ;)
    ga GEEN hongerlijden want dat is 10 keer zo erg. je moet gezond eten. en vooral niet te weinig want als je dan een keer honger krijgt kom je 10 zo hardt bij als dat je avalt en het is zowiezo heel slecht voor je lichaam. als je lichaam gezond is ben jij dat ook. reken je bmi maar eens uit en kijk of je een goede bmi heb. heb je dat dan ben je mega goed bezig.
    veel succes groetjes amy-lianne


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik denk dat het een beetje radicaal is, ik zou voor de 5 kilo gaan.
    - Veel sporten
    - Gezond eten/ geen vet.
    - gezond ontbijten / niet te veel avond eten
    - Veel water drinken (2 liter)
    - Geen snacks/chips/snoep/koek


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    classic schreef:
    (...)

    Als je 73 weegt en je wilt er 34 vanaf, dan kom je op 39 uit. Dat is echt bizar weinig. Hoe oud ben je?
    Nu je het zegt.. dat is inderdaad echt weinig.


    Life is hard and then we die

    Koop een Sonja Bakker boek :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Opaque schreef:
    10 kilo voor de zomervakantie klinkt nogal ongezond.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Één kilo per week? Dat vind ik dus echt niet veel (':
    Gewoon gezonder eten, laat het frisdrank en de chocola staan en ga meer bewegen. Dan ben je al een heel stuk verder. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Wees tevreden met wat je bent! Dit klinkt miss frustrerend, maar het is zo! Als jij je nu goed voelt maakt het toch niks uit? En anders, eet regelmatig en rustig. Maar ga zowieso niet minder eten of heel weinig. Succes!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    classic schreef:
    (...)

    Als je 73 weegt en je wilt er 34 vanaf, dan kom je op 39 uit. Dat is echt bizar weinig. Hoe oud ben je?


    14 en ik ben 1.62

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 15:50 ]


    (Be)lieve in (you)rself