• L grAag afvallen, want ik ben simpelweg gewoon te dik. Samen met een paar vriendinnnen heb ik een afspraak, als ik voor de zomervakantie vijf tot tien kilo afval krijg ik iets van hun. Allen, hoe kan ik snel veel afvallan? Want ik heb echt geen idee hoe ik het voor de zomervakantie moet klaarkrijgen dat ik tien kilo afval, dat is bijna een kilo per week! Pleasde help me


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Goed sporten ,niet vet eten en goed water drinken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 14:47 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat zou ik maar niet doen meisje, dat is niet goed voor je. Wees dan gewoon verstandig en hou het op 3 kilo voor de zomervakantie, dat kun je op een normale manier doen als je een nogal 'vette' lifestyle hebt. Maar je moet niet radicaal gaan afvallen, als in, ineens niets meer gaan eten. Dan wordt de kans op een terugval groter + dan komen de kilo's opeens veel sneller en harder aan.


    Life is hard and then we die

    Goed sporten, goed en gezond eten op vatsen tijdstippen,niet snoepen, veel water drinken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Koud water drinken, elk uur een glas water, Cola light (goedkope cola) als je cola wilt drinken, sporten, geen vet eten, fruit, groente, met de fiets naar school, overal met de fiets naar toe gaan (of lopen).
    :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Gaan naar een normale eet ritme zoals een goed ontbijt ,lunch en avond eten en iets kleins tussen door als je honger hebt.Sporten ongeveer 30 min per dag bewegen (denk ik)

    Btw is je bmi dan wel goed anders daar lijk ben je te licht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    10 kilo voor de zomervakantie klinkt nogal ongezond.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Reducio schreef:
    Goed sporten ,niet vet eten en goed water drinken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zou ik maar niet doen meisje, dat is niet goed voor je. Wees dan gewoon verstandig en hou het op 3 kilo voor de zomervakantie, dat kun je op een normale manier doen als je een nogal 'vette' lifestyle hebt. Maar je moet niet radicaal gaan afvallen, als in, ineens niets meer gaan eten. Dan wordt de kans op een terugval groter + dan komen de kilo's opeens veel sneller en harder aan.


    10 kilo is echt heeel veel.


    Food.

    Je zegt vijf tot tien kilo afvallen, dan zou ik de lat laag leggen en voor die vijf kilo gaan :'] Dat moet nog wel te doen zijn en als je het rustig aanpakt is de kans op een Jojo-effect kleiner. This is how I do it:
    Twee/driemaal per week hardlopen, zo veel mogelijk fietsen, een gezond voedselpatroon aanhouden en het ijs, koek ed zo veel mogelijk skippen. En water drinken. In veel frisdrank zitten verborgen calorieën.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sporten. Maar daar heeft niet iedereeen zin in.
    Dus, ik raad je aan om NIET ongezond te gaan eten. Als je een tussendoortje wil gewoon van die speciale dingen nemen voor een dieet, zoals kellogs special K mini breaks. VEEL WATER DRINKEN! En normaal warm eten. In ieder geval gezonder eten [:


    Sometimes it's best not to care.

    1 kilo in een week is echt niet veel
    Ik ken mensen die vielen 2/3 kilo per week af.

    Sporten, Gezonder eten, Veel water drinken.

    Ik zelf ga voor de 34 kilo eraf

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:24 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Faceless schreef:
    1 kilo in een week is echt niet veel
    Ik ken mensen die vielen 2/3 kilo per week af.

    Sporten, Gezonder eten, Veel water drinken.

    Ik zelf ga voor de 34 kilo eraf
    Dat ligt eraan, als jij 250 kilo weegt, nee, dan is 1 kilo per week misschien wat weinig. Maar als jij 70 kilo weegt dan is 1 kilo per week dus echt wel veel. 1/70ste deel of 1/250ste deel is toch wel een groot procentueel verschil.


    Life is hard and then we die

    ik ga beginnen aan de modifast, maar ik ben dan ook gewoon echt te zwaar :X

    -godzijdank zie je het niet zo aan me, ja ben wel stevig, maar niet gigantisch ofso :P-

    Maar als ik jou was zou ik gewoon rustig aan stapje voor stapje doen.
    veel sporten water drinken en niet te veel tussendoortje en dan komt het wel goed ^^


    I solemny swear i am up to no good

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat ligt eraan, als jij 250 kilo weegt, nee, dan is 1 kilo per week misschien wat weinig. Maar als jij 70 kilo weegt dan is 1 kilo per week dus echt wel veel. 1/70ste deel of 1/250ste deel is toch wel een groot procentueel verschil.


    Ik weeg geen 250 haha

    Ik weeg 73 -schaam schaam-

    Ik zelf vindt 2/3 kilo niet te veel per week, alleen lukt me dat nog niet
    -.-


    (Be)lieve in (you)rself

    Faceless schreef:
    (...)

    Ik weeg geen 250 haha

    Ik weeg 73 -schaam schaam-

    Ik zelf vindt 2/3 kilo niet te veel per week, alleen lukt me dat nog niet
    -.-
    Ik weeg 90, en ik schaam me niet ;) Het ligt er gewoon aan hoe je, je voelt in je lichaam, wat je uitstraalt. Hij gaat andere mensen er echt niet om hoe dun of dik je bent. Hoe dan ook, al wil je dan echt zo graag afvallen, ga dan alsjeblieft geen rare dingen doen. Geen anorexia praktijken etc. Dat schiet ook niet op.


    Life is hard and then we die