• De verhalen van gebande users niet lezen?

    Ik wilde namelijk toe net nog voor de laatste keer Quizlet book of Records lezen die geschreven is door Gaby.
    Maar aangezien Gaby perma geband is, kan dat blijkbaar niet.

    Als ik hem wil lezen dan krijg ik dit:
    Deze story is van een user die geband is en is dus (eventueel tijdelijk) niet te lezen!

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 13:54 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol nu ben je tegenstrijdig, je zegt dat je ze kan lezen maar blijkbaar ook niet?
    Ik weet alleen dat je ze nog kan lezen maar anders moet vinden aangezien het profiel het niet doet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Lol nu ben je tegenstrijdig, je zegt dat je ze kan lezen maar blijkbaar ook niet?
    Ik weet alleen dat je ze nog kan lezen maar anders moet vinden aangezien het profiel het niet doet.


    Oh shit ik ben een woordje vergeten te zetten. Haha. Fail.
    Nee je kunt ze blijbaar niet lezen want ik had hem tussen mijn abo's staan


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Oh shit ik ben een woordje vergeten te zetten. Haha. Fail.
    Nee je kunt ze blijbaar niet lezen want ik had hem tussen mijn abo's staan


    Oh okaay, nou ik zag eens een story van Rose voorbij komen en die kon ik wel gewoon lezen. Maar das al een tijd geleden.


    Your make-up is terrible

    Dit kon eerst wel ja, zoals Nikki al zei, maar we vonden dit eigenlijk niet erg handig; stel nou dat deze gebande user helemaal niet meer wilt dat anderen haar verhaal kunnen lezen? Dan kan ze dus haar eigen verhalen niet meer inactiveren. Daarom hebben we dit ongedaan gemaakt ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dit kon eerst wel ja, zoals Nikki al zei, maar we vonden dit eigenlijk niet erg handig; stel nou dat deze gebande user helemaal niet meer wilt dat anderen haar verhaal kunnen lezen? Dan kan ze dus haar eigen verhalen niet meer inactiveren. Daarom hebben we dit ongedaan gemaakt ;)


    Oh, toch is het jammer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom was Gaby eigenlijk geband. Nieuwschierig.

    Ergens vind ik ht ook jammer, maar ik begrijp het wel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat is inderdaad jammer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Junns schreef:
    Waarom was Gaby eigenlijk geband. Nieuwschierig.

    Ergens vind ik ht ook jammer, maar ik begrijp het wel.

    o ja was ze geband 0o


    Shoganai i ne~

    Assassin schreef:
    Lol nu ben je tegenstrijdig, je zegt dat je ze kan lezen maar blijkbaar ook niet?
    Ik weet alleen dat je ze nog kan lezen maar anders moet vinden aangezien het profiel het niet doet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ach ja, gelukkig kan je de topics wel nog lezen, want die zijn hoogst vermakelijk (krul)


    You move me ......... Kurt