• Ik ben echt bloedchagrijnig en strontgeirriteerd.
    Ik zou met een meisje (P, for example) naar een dansschool gaan, omdat ik al heel lang graag wou, en zij wou ook wel. Toen, een dag voordat we naar de proefles zouden gaan, zei ze dat ze niet meer wou. Heel randomly, zomaar. En omdat we dus nog met een ander meisje zouden gaan, wou ze niet dat wij gingen, want dan voelde ze zich buitengesloten. Nou, wij dus maar niet gegaan, ik heel erg balen natuurlijk. Heeft ze(P) ook ruzie gekregen met dat andere meisje, die ook zou gaan. Hoor ik gister opeens van dr, dat ze morgen naar de proefles gaat, ookal wou ze een paar maanden geleden niet, en toen ik vroeg waarom ze nu opeens wel wou, flipte ze helemaal op me, van dat ik haar niks gun, dat ze me haat, me een kutwijf vind, dat ik dr 'droom tegenhoud'. Nouja zeg, alsof zij zoveel doet voor mij, maarja.
    Ze doet maar wat ze wilt, ik ga naar een andere dansschool.
    Misschien heel dom, maar ik ben nu gewoon echt heel boos, zeker omdat ze nu ook op twitter zit van; 'oooh, jammer dat je niet gaat, hahaha' 'Tja, moet je maar niet hockey hebben' & 'Da's kut voor je'.
    Ja sorry hoor.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik snap dat je boos bent! Wat een arrogant wijf zeg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat een raar mens.
    Gewoon met rust laten en ze moet het zelf maar uitzoeken,
    aan zulke mensen heb je ook niet veel ;$


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Je kunt haar het beste gewoon vergeven en niet reageren wanneer je vervelend tegen je doet.;) Misschien heeft ze problemen of zoiets.
    Ik snap dat je je niet fijn voelt, maar na een tijdje gaat het voorbij en dan zal het gewoon een herinnering zijn. Tot die tijd,
    volg je eigen droom en laat niemand je tegenhouden! <3

    Sterkte ermee!;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik had in eerste instantie al schijt gehad en was gewoon gegaan. Ze moet zich niet zo aanstellen. Maar als ik jou was zou ik dat wijf dumpen, je bent haar beter kwijt dan rijk, dat kan ik je nu al zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat dat soort acties echt, op het laatste moment afzeggen en dan later toch wel gaan.
    Maar dat is echt lullig van haar. Ik zou haar gewoon negeren.

    FlowerRain schreef:
    Je kunt haar het beste gewoon vergeven en niet reageren wanneer je vervelend tegen je doet.;) Misschien heeft ze problemen of zoiets.
    Ik snap dat je je niet fijn voelt, maar na een tijdje gaat het voorbij en dan zal het gewoon een herinnering zijn. Tot die tijd,
    volg je eigen droom en laat niemand je tegenhouden! <3

    Sterkte ermee!;)


    Ik weet dat ze problemen heeft, en dat was ook haar excuus om in het begin niet te gaan. Maar nu heeft ze plotseling geen problemen meer. Klinkt heel hard wat ik zeg, sorry, maar ik weet dat ze nog problemen heeft.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ah, dat is echt kud!
    Miss vragen wat er met haar is.
    En als ze dan nog steeds zo reageert zou ik haar eigenlijk gewoon een tijdje negeren, en met andere omgaan. Dan komt ze er miss zelf wel achter, wat ze fout heeft gedaan...

    Wat een raar mens is dat. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol, wat een leuk kind is dat! Laat haar maar lekker, al die drama is nergens goed voor.


    wth.

    Square schreef:
    Wat een raar mens is dat. O.o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik was eigenlijk al gewoon gegaan. Als ze zich zo buitengesloten voelt, dan moet ze maar mee gaan.
    Ik zou haar niet zomaar dumpen, want als ze problemen heeft, kan ze niet overal wat aan doen. Maar dit is wel heel lullig, vooral dat ze zo tegen je tekeer gaat. Ik zou gewoon even met anderen omgaan en haar naar je toe laten komen. Daarna uitpraten en dan zou ik haar wel weer vergeven :')


    To live would be an awfully big adventure