• Twilight related
    “She was like a rose. It looks beautiful on the outside...but there is always pain hidden somewhere.”


    Melody Swann is Bella's tweelingzus, en zijn tegenpolen. Vanaf haar 4e doet Melody al fanatiek aan ballet, en ze is vastbesloten om de beste ballerina ter wereld te worden. Tot haar moeder Renee hertrouwd met Phill. Bella en Melody verhuizen naar Forks, waar hun biologische vader Charlie Swann nog steeds woont. Bella wordt verliefd op de prachtige, maar rare jongen Edward. Melody voelt zich alleen, achtergelaten en onbegrepen. Dan is er ook nog John, haar balletleraar die het leven nog net iets erger maakt, en de mensen op school wie haar zo afschuwlijk negeren en pesten. Langzaam maar zeker verliest ze de grip op de realiteit, en wordt ze meegezogen in de draaikolk genaamd; 'perfectie.'

    Perfection

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:58 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Niemand?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Oh, die wil ik lezen! ^^.
    Ik ga even een kijkje nemen (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    die ga ik lezen :9~:9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het 1ste hoofdstuk staat online.
    KLIK!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik ga zeker lezen! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doet me een beetje denken aan Black Swan, met die laatste zin: Langzaam maar zeker verliest ze de grip op de realiteit, en wordt ze meegezogen in de draaikolk genaamd; 'perfectie.'
    Maar goed, je zal vast een heel ander idee hebben. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Doet me een beetje denken aan Black Swan, met die laatste zin: Langzaam maar zeker verliest ze de grip op de realiteit, en wordt ze meegezogen in de draaikolk genaamd; 'perfectie.'
    Maar goed, je zal vast een heel ander idee hebben. (:


    Ja, ik heb ook die film niet gezien ofzo. Ik ben nog geen 16+ (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.