Op mijn computer!
Ik probeer liedjes te synchroniseren naar mijn mobiel met windows media player. geeft dat ding een fout aan, dat er geen schijfruimte meer is. Dus ik bestandjes verwijderen, nog steeds geen schijfruimte! Vandaag nieuwe Media player gedownload, Winamp. Ik probeer te synchroniseren. Hij doet er 8, dan houd hij er mee op en zegt datie geen mappen kan maken op mijn mobiel. Waar gewoon meer dan 6 gb op vrij is! En ik ben morgen voor 5 dagen voor engeland, dus ik wilde nog wat muziek hebben voor die 6 u in de bus zitten. Ik ga dat ding straks echt een harde rechtse hoek verkopen, zo hard datie vastloopt bij het opstarten! Stomme rotcomputer. Daarbij zit mijn moeder ook nog door te zagen dat zij heel druk voor mij bezig is en ik niks doe. Terwijl ik alle spullen die gewassen zijn al heb gepakt! Zeg ik: Ik heb alleen nog een paar dingen nodig die nu in de was zitten. Mijn moeder: Ik heb alles al gewassen. Hoe kan het dan dat ik dingen mis?????? Grrrr, ik heb echt zin om iemand te meppen!
Om dit topic actief te houden, wie is er nog meer boos en wie wil je meppen?
PS, miss kom ik agressief over maar ik kan er heel slecht tegen als computers niet werken en dat ze dan een of andere onzinrede geven, die nergens op slaat. En zeurende moeders helpen er niet aan mee.
Who needs love when there is chocolate