• jah ik had een topic over dat ik op uitwisseling ging naar Wallonië,
    en het was dus vreselijk:
    -mijn gastgezin negeerde me
    -ik kreeg geen eten
    -we deden "spelletjes" buiten terwijl het regende waardoor ik ziek werd
    -ik heb wel 3 uur zitten huilen omdat ik niet bij Justin's concert was
    -ik had ruzie met mijn vriendin omdat zei mijn vriendje wouw afpakken,
    en ik sliep met haar in een gezin
    -ik heb een bowlingbal op mijn voet gekregen
    -een van mijn vriendinnen voelde zich echt niet goed waardoor ik een schuldgevoel kreeg
    - ik zei tegen het gastgezin dat ik even ging zwemmen met mijn vriendinnen en toen we aankwamen bleek dat het bejaarden zwemles was en we mochten dus enkel in het peuterbadje
    -ik belde naar huis om te klagen bleek dat er niemand thuis was en dus heb ik zitten klagen tegen die ***** waarmee ik in een gezin zat

    ik heb dus officieel de ergste uitwisseling in mijn leven gehad,
    heeft er iemand nog iets erger meegemaakt?

    Aww, dat lijkt me echt wel heel erg tering bagger D:
    Ik heb medelijden met je D:

    En nee, heb ik nog nooit meegemaakt, mijn uitwisseling was namelijk meer dan geweldig, dus ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    aawh rot voor je ;c
    ik ga morgen naar London in een gastgezin voor 4 dagen, hoop dat ik een leuk gastgezin heb.. :X


    T O K I O H O T E L < 3

    Kut van die bowlingbal. De rest vind ik nogal overdreven. Huilen om een Justin Bieber concert?...
    En van dat eten: zeg dat dan tegen je leerkrachten, die kunnen er wat aan doen enzo. Dat gastgezin krijgt trouwens geld om je in huis te nemen, dus die gaan je niet liggen negeren hoor. Anders verliezen ze een bron van inkomen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    ik snap niet echt wat je bedoelt met schooltrip,
    maar ja we zijn drie dagen in Wallonië in gastgezinnen verbleven


    Dat is raar. Dat dat al vanaf de basisschool moet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reducio schreef:
    Ooh echt jammer! Ik heb echt medelijden met je. Gelukkig ben je nu thuis. En nee nog nooit zo wat meegemaakt.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ahhhhh rot voor je!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor