• Jaja, echt. Het is eeen goed punt geworden. Het is een... 7,5!
    Waaw.
    Haha, maar goed, ik had het eigenlijk ook verwacht.. Ik had er echt goed voor geleerd (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zeer jaloers.
    Ik had een 2,6.. yaay


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ik stond op mijn rapport nooit hoger dan een 3 of een 4 voor wiskunde en Economie ging goed, totdat er pw's kwamen met sommen erin, daarop haalde ik altijd tweeën. Zelfde nu met scheikunde. Gaat prima, magere zesjes, maar moet ik rekenen? Vieren. D:

    Nou, van die symptonen klopt maar slechts een deel, lol. Want ik sla bijvoorbeeld geen getallen over, ik weet goed wanneer ik iets er bij of er af moet doen, zo bijvoorbeeld. Maar meestal weet je van jezelf dat je maar een aantal dingen hebt, want mijzelf viel het niet eens op. Mijn bijlesleraar en mijn moeder kwam er mee. (':


    your eyes are like stars in the night.

    het hoogste punt dat ik ooit voor wiskunde heb gehaald is een: 6,8
    hoger nog niet:$:$


    'ik hou van je' zeggen ze allemaal

    *gaat op scheppen*

    mijn hoogste cijfer was een 9,6 en mijn laagste een 8.2:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NotSoMySelf schreef:
    *gaat op scheppen*

    mijn hoogste cijfer was een 9,6 en mijn laagste een 8.2:Y)


    Mag ik jouw wiskundebrein? o.O


    Opgeven is geen optie.

    Goedzoo (Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik had laatst een 8,9 voor go.. Ge.... Ga.. go-nio-me-trie. Ik snapte helemaal niks van het hoofdstuk, maar goed! *danst*


    Gleek and proud <3

    Mijn punten van dit jaar zijn 6, 5, 5.8 en nog een 5. Ik sta nou net een 5.45 gemiddeld, afgerond een 5 dus '-.-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."