• Nou, ik ben geloof ik eergister ofzo gebeten door een mug, denk ik. En nu heb ik op alle twee op de bovenkant van mijn voeten een muggenbult? Maar het is nu helemaal opgezwollen en rood geworden! D: En bij de beet een paars plekje. Bij de ene had ik em per ongeluk open gekrabd. - au! Het doet zo'n zeer! Heeft iemand dit misschien ook gehad? Ik heb er zalf op gesmeerd en hoop dat het nu wat gaat minderen, want ik wil mijn schoenen nog wel aankunnen...

    --
    ff offtopic,,
    Klinkt misschien heel stom...
    Maar toen ik per ongeluk mijn muggenbeet openkrabde, dacht ik aan een so bij algemene ontwikkeling aan een belangrijke man bij de opgraving van de tombe van toetanchamon (heel interessant --') die dat ook deed en daarna overleed... x'D Het schoot me ineens te binnen en nu vind ik het eng. D: - lach me niet uit. x)

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 22:02 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Discover schreef:
    (...)
    haha, dat ding hebben wij ook, maar dat is toch alleen voor wespenbeten?


    Ehm, wij hebben zo'n heel ding? Dat is zelfs voor slangenbeten ghehe.


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Mwuh het is zonder naald hoor. (;
    Er zit een rond ding op, dat zet je op de muggenbult en dan trék je aan dat ding boven (wat je normaal in moet drukken bij een prik) en dan zuigt hij het gif eruit. Als je 'plop' hoort, ben je klaar. :3


    Pfoe, maar het wondje is zegmaar dichtgegaan... en is nu denk ik aan het helen, en ik wil het er niet erger op maken. ;s Is dat niet voor bijensteken? Om die, hoe heet dat ding, dat aan de achterkant van een bij zit (angel, hehe), eruit te halen?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."