• Ik ging net naar mijn abonnementen om te kijken of er nieuwe delen op stonden van bepaalde stories. Toen viel me iets raar op, mijn vuilbakjes om ze te verwijderen, stonden in trapvorm oO Is dat al lang of is er wat mis met Q? ;p

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 19:29 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat heb ik oook

    ik heb dat niet 0o


    Shoganai i ne~

    heb ik ook sinds een dag of 5...


    We'd be forever young, think of it!

    Ik heb net nog zo'n topic gezien.
    Wss een tijdelijk foutje ofzo :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb het niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Woestynbloem schreef:
    Ik heb net nog zo'n topic gezien.
    Wss een tijdelijk foutje ofzo :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, die van mij zijn normaal. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Usually schreef:
    Ik heb het niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die van mij zijn ook scheef.


    Food.

    Woestynbloem schreef:
    Ik heb net nog zo'n topic gezien.
    Wss een tijdelijk foutje ofzo :'D

    Oh?! Oei, sorry! Ik had niet gezien dat er al een topic over was..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is niet echt een fout, het is afhankelijk vanwaar je hem bekijkt laptop/computer of mobiel. Op mijn mobiel staan ze namelijk ook altijd scheef, dit om het makkelijker te kunnen verwijderen zonder fouten te maken.

    MissGleeK schreef:
    ik heb dat niet 0o


    None but ourselves can free our minds.

    ...Heb ik ook O.o


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dat is denk zodat er orde is. Eerst wist ik nooit welke bij welke hoorde. Dit is een stuk makkelijker ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Remington schreef:
    Het is niet echt een fout, het is afhankelijk vanwaar je hem bekijkt laptop/computer of mobiel. Op mijn mobiel staan ze namelijk ook altijd scheef, dit om het makkelijker te kunnen verwijderen zonder fouten te maken.

    Ik kijk al heel lang op mijn laptop en dat was niet tot gisteren..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right