oké,
ik heb dus een vraagje,
ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
dan kun je er hier over praten.
en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )
-
2 sep 2008 - 20:484 sep 2008 - 16:3110 sep 2008 - 19:35
Bii :'D
10 sep 2008 - 19:36(...)
daarom heb ik het 2 jaar geheim gehouden.
Over vooroordelen gesproken :'S
Dat is echt niet meer normaal O.O
door laura hebk het nu dus toch toegegeven :'D10 sep 2008 - 19:40(...)daarom heb ik het 2 jaar geheim gehouden.
door laura hebk het nu dus toch toegegeven :'D
Hmm, wel goed dat je eht toegeeft^^ Maar ik dnek dat de mensen in mijn omgeving zich ook dood zouden scrikken als ik zeg dat ik mss bi ben ofzo ;$Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
10 sep 2008 - 19:42okee... mijn grote come-out =o
i'm bi ... en niemand weet het nog, ik ben bang dat niemand me dan meer moet
Dat ken ik o: Ik ben ook bi, maar ik heb het like, alleen mijn beste vriendin vertelt. Deel van mijn omgeving gaat dan echt flippen.
But yeah, als mensen die ik vertrouw het vragen wil ik wel eerlijk zijn.Mew <3
10 sep 2008 - 19:46van mij weten tot nu toe vooral mijn beste vriendin, Laura en jullie het. ik ga het namelijk niet op mijn netlog zetten, want ik vind het nogal gevaarlijk om dat hier te doen.
hier in Roeselare is het gevaarlijk om 'anders' te zijn :'D
ze kloppen u zomaar in elkaar enzo dusja..10 sep 2008 - 19:48van mij weten tot nu toe vooral mijn beste vriendin, Laura en jullie het. ik ga het namelijk niet op mijn netlog zetten, want ik vind het nogal gevaarlijk om dat hier te doen.
hier in Roeselare is het gevaarlijk om 'anders' te zijn :'D
ze kloppen u zomaar in elkaar enzo dusja..
Dude O_O Lijkt me eng joh >.<"
Als ik dat op mijn school zou zeggen zou like iedereen me naroepen en zou ik like nóg beroemder zijn [/al die haters praten met ál die vriendjes over me, echt zo grappig] Alleen, in elkaar slaan zou niet gebeuren ofzo O_OMew <3
10 sep 2008 - 19:50Ik weet het niet, ik val op jongens dat al zeker maar dat meisjes daar ben ik nog niet helemaal uit de ene keer dnek ik dt ik erop val dn weer niet!
het is raar.*He's the one.
10 sep 2008 - 19:58(...)
Dude O_O Lijkt me eng joh >.<"
Als ik dat op mijn school zou zeggen zou like iedereen me naroepen en zou ik like nóg beroemder zijn [/al die haters praten met ál die vriendjes over me, echt zo grappig] Alleen, in elkaar slaan zou niet gebeuren ofzo O_O
op mij school ni ze, tis echt leeeuk!
en dr zit n lesbi in mijn klas [waar ik dus verliefd op ben ><], dus valt het allemaal wel mee :'D10 sep 2008 - 20:06maar ik verveel me.
10 sep 2008 - 20:52lalala
10 sep 2008 - 21:31lalala
12 sep 2008 - 8:53Ik ben Bi, en ik ben er trots op!
12 sep 2008 - 9:01Ik weet het niet, ik val op jongens dat al zeker maar dat meisjes daar ben ik nog niet helemaal uit de ene keer dnek ik dt ik erop val dn weer niet!
het is raar.
dat heb ik nou ook schat x]
nou als we wel op meiden vallen dan zijn we gewoon lekker samen bi 8DLalalalalalalala.
12 sep 2008 - 9:06