oké,
ik heb dus een vraagje,
ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
dan kun je er hier over praten.
en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )
-
2 sep 2008 - 20:482 sep 2008 - 22:54
(...)Nou even voor de duidelijkheid.. vandaag en gister.. kreeg ik inspiratie.. hijs nu af ott 35.. dus if you'd like kun je hem maken..
*geef Philipp nog een trap na*
yeeeeeeeeeeey (dance)
mwuahaha *spuugt op Phillipp* ^^2 sep 2008 - 22:57(...)
Oké hier houdt ik op want nu vind ik het zielig.. Kijk dan .. Hij huilt
yeeeeeeeeeeey (dance)
mwuahaha *spuugt op Phillipp* ^^Wie du mir, so ich dir.
2 sep 2008 - 22:59(...)Oké hier houdt ik op want nu vind ik het zielig.. Kijk dan .. Hij huilt
ohjaa ik zie het , maar was ie dan nog niet doooood? alleen een Demoon komt weer tot leven so, conclusie:
Phillipp is een Demoon die de Engel niet verdient *trots*2 sep 2008 - 23:01(...)
Whaha precies.. En daar heb ik maar een ding aan toe tevoegen (A)
ohjaa ik zie het , maar was ie dan nog niet doooood? alleen een Demoon komt weer tot leven so, conclusie:
Phillipp is een Demoon die de Engel niet verdient *trots*
http://go.squidlog.com/nena/nena0203.jpg
ps. ik realiseer me zojuist dat we een geaardheidstopic omgetoverd hebben tot een nena-sexyness-topic. Nou dat is pas stoer (cool)Wie du mir, so ich dir.
2 sep 2008 - 23:06(...)Whaha precies.. En daar heb ik maar een ding aan toe tevoegen (A)
^
http://go.squidlog.com/nena/nena0203.jpg
ps. ik realiseer me zojuist dat we een geaardheidstopic omgetoverd hebben tot een nena-sexyness-topic. Nou dat is pas stoer (cool)
waaaaw at that pic. she's soooo pwetty,
but she's allways
hahaha ja, van bi en andere shit topic
naar een: Nena-is-sexy-en-Phillipp-is-eng-en-een-demoon topic ^^ dies pas vet2 sep 2008 - 23:10(...)^
Whaha wij zijn gewoon tof . [/hoezogrootego?]
waaaaw at that pic. she's soooo pwetty,
but she's allways
hahaha ja, van bi en andere shit topic
naar een: Nena-is-sexy-en-Phillipp-is-eng-en-een-demoon topic ^^ dies pas vetWie du mir, so ich dir.
2 sep 2008 - 23:13(...)Whaha wij zijn gewoon tof . [/hoezogrootego?]
inderdaad wij zijn verhipt
maar ego is vreselijk goed voor je zelfvertrouwen ^^2 sep 2008 - 23:22(...)
Whaha idd zo kun je het ook zien
inderdaad wij zijn verhipt
maar ego is vreselijk goed voor je zelfvertrouwen ^^Wie du mir, so ich dir.
2 sep 2008 - 23:24(...)Whaha idd zo kun je het ook zien
ja toch, niks geen negatieve kant van ego hebben,
just think positive ^^
eigenlijk zijn we best wel aan het bakvissen2 sep 2008 - 23:25(...)
Whaha tof toch .
ja toch, niks geen negatieve kant van ego hebben,
just think positive ^^
eigenlijk zijn we best wel aan het bakvissenWie du mir, so ich dir.
2 sep 2008 - 23:30(...)Whaha tof toch .
heel vet, maar morgen gaan we verder bakvissen want Naomsel moet naar bed X__X
morge survivalen en kanoën met de nieuwe klas, asl introductie en kennismaking -___- school, soms, nee, meestal snap ik er geen flikker van...
AMEN en weltrusten.2 sep 2008 - 23:32(...)
Whaha nou super veel plezier dan.. ik heb morgen mijn eerste stage dag.. Echt kuttens heb mezelf 3/4 maanden van de buitenwereld afgesloten moet ik ineen gaan werken -.- Naja jij heel veel plezier met kanoeen en flikker der niet uit zou ik zeggen ..
heel vet, maar morgen gaan we verder bakvissen want Naomsel moet naar bed X__X
morge survivalen en kanoën met de nieuwe klas, asl introductie en kennismaking -___- school, soms, nee, meestal snap ik er geen flikker van...
AMEN en weltrusten.
x.Wie du mir, so ich dir.
2 sep 2008 - 23:57Ik ben hetero =]
maar ik vind niks raars aan bi's/homo's/lesbies
want,
de zoon van mn moeders vriendin, die ken ik echt al mijn hele leven, en hij is als een broer voor mij, is homo. Hij is echt megacool alleen hij vind de alternatieve muziek/kleding enzo niet zo hip.
maarja, Daar kan hij wel meeleven. =]
Maar hij's echt masterlijk,
want altijd als hij hier is,
gaan we lekkere jongens spotten op internet.
alleen vind hij de jongens die ik leuk vind niet zo heel
& ikdie van hem niet .
achja.
[mijn uitspraakje;
heb respect voor allen,
allen heeft respect voor u] =It's not the same without you.
3 sep 2008 - 6:55Ik weet het niet echt. Totdat je zelf verliefd wordt op iemand van de andere sekse, of dezelfde, weet je niet of je hetero bent of niet ... toch?
History is not hatred.
3 sep 2008 - 7:19@ AppelKirst: Dat is inderdaad kut. En ik zal wel laten weten als ik vanmiddag terugkom of ik eruit geflikkert ben
@ SHADOWFUCKRR: whahahah tegenpolen X'D
echt dom dat ze het vies vinden.
@Mtuenaient: je hebt gelijk, maar ik weet dat ik bi ben omdat ik al een paar keer verliefd was op en meisje en had ook een relatie, maar natuurlijk weet niemand dat, het zij echt homohaters (enzo) hier.