• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:44 ]

    Ik vind het bullshit dat mensen hier zo'n spel rond maken. Rutger moet ergens geld vandaan halen en wij moeten hem niet tegen houden, anders zal het snel gedaan zijn met Q. En hebben jullie dan geen vertrouwen in Quizletleden? Alsof er hier zo'n dikke nekken zitten die zichzelf 'beter' voelen omdat ze toevallig een Golden Membership hebben.

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 15:45 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Ik vind het bullshit dat mensen hier zo'n spel rond maken. Rutger ergens geld vandaan halen en wij moeten hem niet tegen houden, anders zal het snel gedaan zijn met Q. En hebben jullie dan geen vertrouwen in Quizletleden? Alsof er hier zo'n dikke nekken zitten die zichzelf 'beter' voelen omdat ze toevallig een Golden Membership hebben.
    Hier ben ik het toch wel mee eens

    Major schreef:
    Ik vind het bullshit dat mensen hier zo'n spel rond maken. Rutger moet ergens geld vandaan halen en wij moeten hem niet tegen houden, anders zal het snel gedaan zijn met Q. En hebben jullie dan geen vertrouwen in Quizletleden? Alsof er hier zo'n dikke nekken zitten die zichzelf 'beter' voelen omdat ze toevallig een Golden Membership hebben.


    Je haalt de woorden uit mijn mond. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Major schreef:
    Ik vind het bullshit dat mensen hier zo'n spel rond maken. Rutger moet ergens geld vandaan halen en wij moeten hem niet tegen houden, anders zal het snel gedaan zijn met Q. En hebben jullie dan geen vertrouwen in Quizletleden? Alsof er hier zo'n dikke nekken zitten die zichzelf 'beter' voelen omdat ze toevallig een Golden Membership hebben.

    _O_

    Omdat er gister iets mis ging met de programmering, is het een soort van 'gelekt' dat er Goldmember opties kwamen.
    Rutger is nog niet helemaal met alles qua programmeren, dus wacht gewoon op een topic van de mods met uitleg.
    + ik ben het eens met Major.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Major schreef:
    Ik vind het bullshit dat mensen hier zo'n spel rond maken. Rutger moet ergens geld vandaan halen en wij moeten hem niet tegen houden, anders zal het snel gedaan zijn met Q. En hebben jullie dan geen vertrouwen in Quizletleden? Alsof er hier zo'n dikke nekken zitten die zichzelf 'beter' voelen omdat ze toevallig een Golden Membership hebben.


    Dat snap ik ook wel. Ik bedoel alleen dat het zo Hyves-achtig word en wat MarleentjeJR zei, Habbo-achtig. Met credits, (al vind ik dit wel handig.), Gold/Q-members.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Major schreef:
    Ik vind het bullshit dat mensen hier zo'n spel rond maken. Rutger moet ergens geld vandaan halen en wij moeten hem niet tegen houden, anders zal het snel gedaan zijn met Q. En hebben jullie dan geen vertrouwen in Quizletleden? Alsof er hier zo'n dikke nekken zitten die zichzelf 'beter' voelen omdat ze toevallig een Golden Membership hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Decay schreef:
    (...)

    Dat snap ik ook wel. Ik bedoel alleen dat het zo Hyves-achtig word en wat MarleentjeJR zei, Habbo-achtig. Met credits, (al vind ik dit wel handig.), Gold/Q-members.

    Dat vind ik niet. Vele sites hebben iets als een Gold Membership. Het punt van Hyves is je contacten onderhouden, profielensite etc. Het punt van Quizlet is je creativiteit uiten. Zolang dat laatste niet veranderd is Quizlet niets zoals Hyves, Netlog, Facebook of welke networksite dan ook.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zeg pas wat ik ervan vind als ik het officieel hoor en de rest ook hoor ;x


    SLOAN.

    Stiekem vind ik het een goed idee. Beter voor Quizlet, én Rutger.

    Als je er voor moet gaan betalen dan liefst met de gsm ofzo, want niet iedereen mag via overschrijving ofzo betalen... Ik spreek niet in mijn eigen voordeel, maar in het voordeel van de jongste onder ons


    MUSIC && FASHION

    wat is dat?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse