• Oké, mijn broer is geniaal. Hij houdt morgen een smoothiefuif voor zijn 26ste verjaardag. Een smoothiefuif, hoe kom je erop?:9~

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 23:03 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ah, dat vind ik echt stoer!:3


    everything, in time

    hahah, klinkt geniaal!!(nerd)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik ga 16 april naar een feest van een vriendin van me en haar feestthema is : New Kids. Dus iedereen moet verkleed als een soort van sjomp enz x) Gaat er vast geweldig uitzien.


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    Ik ga 16 april naar een feest van een vriendin van me en haar feestthema is : New Kids. Dus iedereen moet verkleed als een soort van sjomp enz x) Gaat er vast geweldig uitzien.

    Haha, met school is er een fuif en het thema is film en onze klas had step up dus gaat iedereen in trainingsbroek en gaat die tot onder hun kont trekken en een kei stoer onderboek aandoen. Ik heb een roze met hartjes, haha.


    all I want is the taste that your lips allow

    Kei wreed


    "Ignite, my love. Ignite."

    TOMLINSON schreef:
    (...)
    Haha, met school is er een fuif en het thema is film en onze klas had step up dus gaat iedereen in trainingsbroek en gaat die tot onder hun kont trekken en een kei stoer onderboek aandoen. Ik heb een roze met hartjes, haha.

    Geweldig, haha.
    Als ik naar new kids party ga doe ik een grote trainingsbroek aan waar een zwarte verf vlek op zit x) Met daarboven een grote tshirt ofzo en mijn broek bij all stars in gepropt. ( heb namelijk geen nikes ofz. ) Hahaha.


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    Geweldig, haha.
    Als ik naar new kids party ga doe ik een grote trainingsbroek aan waar een zwarte verf vlek op zit x) Met daarboven een grote tshirt ofzo en mijn broek bij all stars in gepropt. ( heb namelijk geen nikes ofz. ) Hahaha.

    Haha, ik doe de oversized sweater aan van mijn broer, mijn nerdbril en de cap van mijn beste vriend.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    TOMLINSON schreef:
    (...)
    Haha, ik doe de oversized sweater aan van mijn broer, mijn nerdbril en de cap van mijn beste vriend.:Y)


    Hahhaa, leuk n_n


    Sometimes it's best not to care.

    Suusijsje schreef:
    Ah, dat vind ik echt stoer!:3


    <3

    Oeeh, wat mega coell <3

    Wat moet ik me voorstellen bij een smoothiefuif? Dat ze allemaal smoothies gaan drinken, of zie ik dat verkeerd? :'D
    Wel cool though


    As travars

    Suusijsje schreef:
    Ah, dat vind ik echt stoer!:3

    Suusijsje schreef:
    Ah, dat vind ik echt stoer!:3


    None but ourselves can free our minds.

    Franco schreef:
    Wat moet ik me voorstellen bij een smoothiefuif? Dat ze allemaal smoothies gaan drinken, of zie ik dat verkeerd? :'D
    Wel cool though

    Je ziet dat helemaal juist, joh.(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Er zal vast niet alleen fruit in die smoothies zitten, maar wat een geweldig idee!


    #WWED - What Would Emma Do?