Kikker in je bil.
Die er nooit meer uit wil.
Jemig, hoe kom je erbij omdat dat te verzinnen..
Haha, waar slaat het eigenlijk precies op?
Xies.
-
1 april 2011 - 19:201 april 2011 - 19:20
Dat er een kikker in je bil zit ;p , nee ik haat dat kut rijmpje.
Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..
1 april 2011 - 19:471 april 2011 - 19:531 april 2011 - 19:54Voor mij is het elke dag 1 april, ik haal altijd grappen uit met iedereen.
all I want is the taste that your lips allow
1 april 2011 - 19:561 april is leuk even ontspannen tijdens de examens xp
1 april 2011 - 19:56Het enige leuke is als je een leraar flink in de zeik kan nemen
ik geef een tip voor GEVORDERDEN; doop een tampon in tomatensap/aardbeienlimonade en plak hem vast aan de schoen van je leraar/lerares. Zorg er wel voor dat je secondelijm neemt.
Ik heb deze zelf nooit uitgevoerd en ik ben niet aansprakelijk voor mogelijke gevolgen/schorsingen. Alleen doen als je lef hebt.Hackers suck - and so do you, assh*le
1 april 2011 - 19:57Ik vind het maar een kut dag, 1 april.
-
1 april 2011 - 19:58Secretus schreef:
Het enige leuke is als je een leraar flink in de zeik kan nemen
ik geef een tip voor GEVORDERDEN; doop een tampon in tomatensap/aardbeienlimonade en plak hem vast aan de schoen van je leraar/lerares. Zorg er wel voor dat je secondelijm neemt.
Ik heb deze zelf nooit uitgevoerd en ik ben niet aansprakelijk voor mogelijke gevolgen/schorsingen. Alleen doen als je lef hebt.
Haha, die is geniaal(nerd)You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
1 april 2011 - 20:00Het slaat Alfa, een generaal ofzo uit de Spaanse oorlog. Had iemand me ooit verteld. x'D Alfa verliest zijn bril op 1 april ofzoiets. Omdat hij toen iets verloor op die dag.
Your make-up is terrible
1 april 2011 - 20:13Somers schreef:
Dat er een kikker in je bil zit ;p , nee ik haat dat kut rijmpje.Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
1 april 2011 - 20:14