• Ik wou net dus iemand aan me vriendenlijst toevoegen krijg ik dit
    Melding: Je kunt maximaal maar 100 personen op je vriendenlijst zetten! Met een Golden Membership heb je plaats voor 200 vrienden.

    Is het een 1april grap aangezien ik maar 20 mensen ofzo als vriend heb?

    Rickjuh schreef:
    Dat is geen 1 april, je kan maar 100 vrienden, en dat vind ik al veel aangezien dit geen hyves is, dus je alleen maar belangrijke vrienden toevoegt en niet zomaar iedereen x)

    maar ik heb maar 5 vrienden erop staan en ik had dat ook (:


    I lost myself in FM airwaves

    Canibal schreef:
    (...)Idd vorig jaar viel het nog mee dan was het gewoon 1 flauw grapje nu heb ik er echt genoeg van.

    Vorig jaar zat ik nog niet op Q lol. Maar god ik raak helemaal gefrustreerd door al die 1 april grapjes

    Rickjuh schreef:
    Dat is geen 1 april, je kan maar 100 vrienden, en dat vind ik al veel aangezien dit geen hyves is, dus je alleen maar belangrijke vrienden toevoegt en niet zomaar iedereen x)


    Ze heeft maar 20 vrienden?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Highmore schreef:
    (...)
    Als dat écht zo is, en ze hier gaan verwachten dat ik ga betalen voor Quizlet, flip ik 'm echt. Ik dacht altijd dat Quizlet dat niet nodig zou hebben. :c


    Het is een toevoeging, je hoeft niet te betalen. Quizlet krijgt niet echt bepaald veel geld binnen en het kost wel geld.


    Your make-up is terrible

    Golden Membership? Komt dat er echt? Dat zou echt bagger zijn ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rickjuh schreef:
    Dat is geen 1 april, je kan maar 100 vrienden, en dat vind ik al veel aangezien dit geen hyves is, dus je alleen maar belangrijke vrienden toevoegt en niet zomaar iedereen x)


    Ja, wat is dat 'Gold-membership' dan? Dit is geen hyves.

    Rickjuh schreef:
    Dat is geen 1 april, je kan maar 100 vrienden, en dat vind ik al veel aangezien dit geen hyves is, dus je alleen maar belangrijke vrienden toevoegt en niet zomaar iedereen x)

    Ik heb maar 20 vrienden en kan niemand meer toevoegen

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is een toevoeging, je hoeft niet te betalen. Quizlet krijgt niet echt bepaald veel geld binnen en het kost wel geld.

    Ja, dat snap ik wel, maar ik vond Quizlet juist altijd leuk omdat het geen hyves is, zoals iedereen ook al zegt. MAAR JA we zien 't wel hè? :3


    You move me ......... Kurt

    Golden membership? Waar slaat dat op?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Paradox schreef:
    - zucht -
    Ik word een beetje gek vandaag. Er gebeuren zoveel rare dingen op quizlet precies op 1 april en ik vind het totaal niet grappig ofzo.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Jerusalem schreef:
    Golden Membership?
    Wtf.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rickjuh schreef:
    Dat is geen 1 april, je kan maar 100 vrienden, en dat vind ik al veel aangezien dit geen hyves is, dus je alleen maar belangrijke vrienden toevoegt en niet zomaar iedereen x)


    Ik heb nog niet eens 100 vrienden, net 10 á 20.

    Ik heb zelf het probleem ook ,net getest. Rutger is op de hoogte gebracht. Even geduld en je kan weer vrienden toevoegen. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb zelf het probleem ook ,net getest. Rutger is op de hoogte gebracht. Even geduld en je kan weer vrienden toevoegen. :]

    Yeah, of het is weer 1 of andere flauwe 1 april grap

    Rickjuh schreef:
    Ik heb zelf het probleem ook ,net getest. Rutger is op de hoogte gebracht. Even geduld en je kan weer vrienden toevoegen. :]

    Ik dacht dat Rutger ging stoppen? (nerd)


    I lost myself in FM airwaves