• en niet de moeite nemen om erachter te komen hoe een persoon echt is.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Helemaal mee eens.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Iedereen heeft dat wel hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Iedereen heeft dat wel hoor :'D


    Ja, ik heb ook vooroordelen over mensen, maar ik neem meestal wel de moeite om mensen te leren kennen :')


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ruocco schreef:
    Iedereen heeft dat wel hoor :'D

    klopt, maar sommige mensen vertrouwen alleen op die eerste indruk x')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mee eens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SinCity schreef:
    (...)
    klopt, maar sommige mensen vertrouwen alleen op die eerste indruk x')


    en dat is juist schijtirritant ;x


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ja, dat heb ik ook. Maar meestal eenmaal ik die persoon leer kennen, dan verdwijnt dat wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ja, dat heb ik ook. Maar meestal eenmaal ik die persoon leer kennen, dan verdwijnt dat wel

    Soms..

    Ik ben niet van plan moeite te gaan namen om een schreeuwende arrogante trut op het schoolplein beter te leren kennen, ammehoela. Dan maar vooroordelen, valt soms prima mee te leven :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Acceptance schreef:
    (...)
    Soms..

    Daarom dat ik ook zeg meestal, haha. Ook niet altijd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    TheBoss schreef:
    Ik ben niet van plan moeite te gaan namen om een schreeuwende arrogante trut op het schoolplein beter te leren kennen, ammehoela. Dan maar vooroordelen, valt soms prima mee te leven :]

    Indeed.


    I am an idiot, I move.

    TheBoss schreef:
    Ik ben niet van plan moeite te gaan namen om een schreeuwende arrogante trut op het schoolplein beter te leren kennen, ammehoela. Dan maar vooroordelen, valt soms prima mee te leven :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    TheBoss schreef:
    Ik ben niet van plan moeite te gaan namen om een schreeuwende arrogante trut op het schoolplein beter te leren kennen, ammehoela. Dan maar vooroordelen, valt soms prima mee te leven :]


    Ja. Nou ja een beetje.
    Ik ga niet zomaar oordelen maar als ik na een paar gesprekken zeker weet dat ik diegene nooit ga mogen denk ik: zoek het uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    TheBoss schreef:
    Ik ben niet van plan moeite te gaan namen om een schreeuwende arrogante trut op het schoolplein beter te leren kennen, ammehoela. Dan maar vooroordelen, valt soms prima mee te leven :]


    Nouja, bij de typetjes doe ik ook geen moeite, maar een meisje uit mijn klas dat eerst best wel verwaand leek is echt een heel lief meisje :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Iedereen heeft vooroordelen.
    En als je bij ieder de moeite zou nemen om ze echt te leren kennen, dan kom je tijd te kort. ^^ Laat ik het maar zo zeggen.

    Ik ben een van die mensen, denk ik, waarom zou ik de moeite nemen iedereen te leren kennen, daar heb ik helemaal geen zin in. En uiteindelijk kan ik het met de meeste mensen toch niet vinden. En dat ligt dan vaak aan mij, maar dat maakt toch ook niemand wat uit.
    Niemand heeft last van mijn vooroordelen, want ik spreek ze toch niet uit.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.