• Ja, doe ik het niet zo graag. Maar vandaag waren mijn vriendinnen er niet en ging ik bij de jongens van de hogere klassen staan. Ze vroegen of ik mee wou spelen, dus dacht ik "Waarom niet proberen?" En dus heb ik de hele middagpauze gevoetbald. :Y) En ik was er ook goed in!

    Spelen jullie ook soms voetbal?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha, leuk!
    & Sure. 8D. We gingen pas zaalvoetbal doen met gym, maar ik loop momenteel op krukken ivm gekneusde enkel, dus toen kon ik niet meer meedoen. (huil)
    Maar we gaan het buitenseizoen in betekend meer voetbal. (nerd)
    I like it.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Op school, vooral met meisjesteams is het echt leuk (:
    En ik voetbal vaak met mijn broertje. Gaat hij me trucjes leren enzo (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik voetbal met vrienden (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Villalicious schreef:
    Haha, leuk!
    & Sure. 8D. We gingen pas zaalvoetbal doen met gym, maar ik loop momenteel op krukken ivm gekneusde enkel, dus toen kon ik niet meer meedoen. (huil)
    Maar we gaan het buitenseizoen in betekend meer voetbal. (nerd)
    I like it.


    Oei! Da's niet best! Ik denk dat ik bevriend ga worden met die jongens!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb er een hekel aan. Maar ik kan het dan ook niet, haha. Maar daarnaast interesseert het me sowieso niet. Niet om het zelf te doen en ook niet op tv(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Hihi leuk! Ik doe alleen mee met gym en schoolvoetbal, dan lijk ik nog aardig goed HAHA.


    Everything is worse without music.

    Infinitum schreef:
    Ik heb er een hekel aan. Maar ik kan het dan ook niet, haha. Maar daarnaast interesseert het me sowieso niet. Niet om het zelf te doen en ook niet op tv(cat)


    Mijn papa geloofde vroeger werkelijk dat ik "voetbalbloed" in me had omdat hij en zijn vader voetballers waren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik voetbal niet. Maar als jongens vragen: Doe je mee?
    Dan ga ik kijken of mee doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja met mijn broertje, maar ik hou er niet zo van.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..