• Voor engels moet ik een brief schrijven. Je moet schrijven of dat je er voor of tegen bent dat er een alien pretpark komt -ja, ik vind het onderwerp dom- ik kies ervoor dat ik er tegen ben, omdat eigenlijk iedereen kiest dat ze het leuk vinden of zo. Maar nu moet ik nog een goede mening hebben. Iemand goede ideeën?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:19 ]


    <3

    Ik zou als ik jou was voor de makkelijke weg kiezen en dus voor voor zijn. Er zijn veel meer redenen voor te bedenken dan tegen... (: Succes!

    Er komen kleine kindjes in het park die er nachtmerries van kunnen krijgen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    alien pretpark? oO
    - Geloof van mensen bespotten
    - Mensen bang maken
    - Mensen doen geloven in dingen die niet bestaan

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:33 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eeeehm. Misschien dat het mensen erg bang kan maken en ze er nachtmerries over kunnen krijgen? Er al genoeg pretparken zijn?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - Jongere kinderen kunnen er nachtmerries van krijgen.
    - Je bespot het geloof in buitenaardse wezens, want het is heel goed mogelijk, maar niet op de alien-achtige manier die we ons voorstellen, zoals in tekenfilms.
    - Als er buitenaardse wezen bestaan: je bespot de buitenaardse wezens.
    - Het alien-idee is cliché.
    - Er zullen waarschijnlijk attracties inkomen die hetzelfde zijn als in alle pretparken, maar met een andere verpakking, dus het is niet nodig.
    - Dan moet er weer een groot gebied aangewezen worden. Wat er staat zal dan gesloopt moeten worden en dat kost teveel geld.
    - De wereld is al zo droevig bezig, dus kan het thema niet iets vrolijker?


    To live would be an awfully big adventure