• dan is elk meisje in de klas lesbisch behalve ik. (niks tegen lesbisch hoor.;$)
    Nou kijk, ik kan het met de meeste jongens wel goed vinden. En ik vind het best jammer dat de meisjes en de jongens appart zitten tijdens de lunch. En als ze dan een keer bij ons op het laatste moment aan tafel komen zitten, dan gaat iedereen opeens weg. Behalve ik.
    Laatst zei zo'n jongen: 'Zijn hun allemaal lesbisch ofzo?'
    Vandaag stond ik weer bij een stel vrienden en ging ik aan het einde van de pauze naar een stel vriendinnen toe.
    Die zeiden opeens: 'Dat jij bij die jongens wilt staan.'
    Wat ik best flauw vind want in de klas kunnen ze het wel goed vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WTF, ik heb bijna alleen maar vrienden-jongens, lol.

    Dat vind ik ook nooit leuk,
    ik kan het ook goed met de jongens vinden.
    Sterker nog, dat zijn mijn beste vrienden,
    en ik vind ze vaak leuker dan de meiden..
    Ze moeten gewoon even normaal leren doen,
    het is toch geen kleuterklas meer?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bij mij is het wel oké in de klas, maar ik ga met noch de jongens, noch de meisjes om, dus idontcare


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb ook een jongen als vriend, maar die staat juist altijd bij de meisjes (a)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb meisjes én jongens als vrienden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik heb meisjes én jongens als vrienden.


    ik ook


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik heb meisjes én jongens als vrienden.

    Ochja, beetje typisch aan eerste/tweedejaars middelbare school moet ik zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja, bij ons is dat ook zo (:
    alleen bij ons groepje zijn er 5 jongens of zo, en 2 - soms 3 meisjes - dus dat is nog wel leuk c;


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik heb meisjes én jongens als vrienden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat is wel kinderachtig van ze ;x Ik zou dan juist meer met de jongens omgaan, want zoals je het nu vertelt, zijn die een stuk volwassener(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Wij hebben 7 jongens in de klas en 19 meisjes, maar de jongens schermen zichzelf ook wel redelijk af.

    Dat heb je wel eens ja


    -

    Ik ga met de Mocro's om.
    Ik heb geen Belgische vriendinnen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Genius schreef:
    Dat heb je wel eens ja

    Jaq denkt: 'Nog één topic en ik zal je...' :'D