• 04/10/10 13:42 - 'I Like It' zanger Enrique Iglesias houdt ervan om naakt te zijn. Hij zegt zich nergens voor te schamen en doet regelmatig zijn kleding uit als hij met vrienden is.

    Enrique heeft geen schaamte en doet zonder moeite zijn kleren uit als hij bij zijn vrienden is. Hij zegt: "Ik weet niet of ik cool gevonden wordt hierdoor, maar ik schaam me niet snel. Ik houd ervan om de draak te steken met mezelf."

    Iglesias die laatst nog naakt ging waterskiën, nadat Spanje van Nederland gewonnen had tijdens het WK voetbal zegt: "Ik heb vijf hele goede vrienden en één van hen is nudist. Als hij naakt gaat, dan doen we allemaal onze kleding uit en doen dan gekke dingen."

    Ook voor de videoclip 'Heartbeat' waar hij een duet zingt met 'Pussycat Doll' Nicole Scherzinger, ging de 35-jarige zanger de kleren uit. Hij zegt: "Ik ben een man en uiteindelijk is het voor een man gemakkelijker dan een vrouw. Nicole had een moeilijke taak, maar ze deed het erg goed. De regisseur heeft het haar gemakkelijk gemaakt en het ziet er erg goed uit."

    Enrique over naaktscènes: "Zolang ze smaakvol zijn, vind ik naaktscènes cool."


    05/08/10 11:59 - Enrique Iglesias heeft zich aan zijn woord gehouden! De zanger had beloofd om naakt te gaan waterskiën wanneer Spanje de wereldbeker met voetballen zou winnen.

    Iglesias is zijn belofte nagekomen en er is beeldmateriaal van gemaakt. De beelden zijn niet van al te hoge kwaliteit, maar het schijnt wel echt Enrique te zijn.

    Een aantal dagen geleden is de 'I Like It' zanger het water op gegaan in Miami. Wel midden in de nacht, zodat niet iedereen duidelijke beelden heeft van zijn naakte lijf.

    Mensen die Enrique kennen hebben niet direct bevestigd dat hij is gaan waterskiën, maar ze zeiden wel het volgende: "We zijn niet op de hoogte van alles wat hij in zijn vrije tijd doet, maar we weten wel dat hij in de laatste week van juli in Miami was."

    Iglesias moest zijn stunt wel geheimhouden, omdat de politie van Miami hem gewaarschuwd had om het niet te doen.

    Het filmpje waarop Enrique naakt waterskiënd is vastgelegd.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Enriqueeeeeeeeeeeee. Hij is geweldig. :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Er zijn mensen die ik liever naakt zou zien waterskieën, maar oké. (:


    Felix

    Nicholas schreef:
    Ik heb echt een hekel aan Enrique, hier klinkt hij zo aandachtsgeil..


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    CrazyChicken schreef:
    Er zijn mensen die ik liever naakt zou zien waterskieën, maar oké. (:

    Hahahaha, waarom moest ik hier ZO hard om lachen xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.