• People (H),
    Ik heb al heel lang een verhaal in mijn hoofd maar ik weet niet of het iets is. Daarom zou ik graag jullie meningen willen hebben...


    Secret Diary of a Call Girl
    Claire is een jonge vrouw uit het prachtige plaatsje Londen. Ze is slim, ziet er goed uit, heeft een keurige baan en leidt een leven zonder al te veel opwinding. Hoewel... dat laatste is schijn. Want 's avonds verandert Claire in Elle, een dure callgirl die de meest pikante en spannende avonturen beleeft. Claire heeft soms erg veel moeite om haar complexe dubbelleven geheim te houden en te voorkomen dat haar omgeving ontdekt hoe ze als een wilde haar nachten doorbrengt. Ook al vindt Claire het soms moeilijk, ze geniet met volle teugen van haar leven. Maar wat als ze de nummer één regel van het leven als een call girl overtreedt. Wat als ze verliefd wordt op haar cliënt?

    Het is gebaseerd op de serie Secret diary of a call girl!!
    Dus what do you think ?? doen of niet doen?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 14:34 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Lijkt me leuk! Ik zou zeker lezen (:


    Forever.

    shithead schreef:
    Secret Diary of a Call Girl
    Claire is een jonge vrouw uit het prachtige plaatsje Londen. Ze is slim, ziet er goed uit, heeft een keurige baan en leidt een leven zonder al te veel opwinding. Hoewel... dat laatste is schijn. Want 's avonds verandert Hannah in Elle, een dure callgirl die de meest pikante en spannende avonturen beleeft. Claire heeft soms erg veel moeite om haar complexe dubbelleven geheim te houden en te voorkomen dat haar omgeving ontdekt hoe ze als een wilde haar nachten doorbrengt. Ook al vindt Claire het soms moeilijk, ze geniet met volle teugen van haar leven. Maar wat als ze de nummer één regel van het leven als een call girl overtreedt. Wat als ze verliefd wordt op haar cliënt?

    Is het nu Claire of Hannah?
    Ik zou het wel lezen als het goed geschreven is, dus laat me maar iets weten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zou het lezen ^^
    Leuk idee!


    Love, Live, Laugh

    Amused schreef:
    (...)
    Is het nu Claire of Hannah?
    Ik zou het wel lezen als het goed geschreven is, dus laat me maar iets weten.

    haha nee het is Claire :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille