Plein college sint joris, das de school waar ik op zit.
gaat een flash mob doen in de stad voor de Kenia actie en dat gaan we dus met de hele school doen <3
en ze gaan dat professioneel filmen op op youtube zetten
ergens aan het eind van het jaar.
Dat vind ik nou zo vet ik wilde altijd al een flash mob maken <3
We oefen op school bij ons sportveld en dan gaan we dat in de stad doen op het grote plein bij de plaza. Het moet zogenaamd heel onverwacht onstaan
ik kan letterlijk niet wachhtten
Voor de mensen die niet weten wat dat is:
-
30 maart 2011 - 21:0630 maart 2011 - 22:0230 maart 2011 - 22:04
Zo leuk ik wil dat ook een keer gaan doen maar ik zou niet weten hoe je daar aan mee kunt doen of waar je je aan moet melden.
«´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»
30 maart 2011 - 22:0830 maart 2011 - 22:09EmpireAngel schreef:
We moeten met iedereen van Q afspreken en dit ook doen.
Whaha hoe wil je die pasjes instuderen ;PAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
30 maart 2011 - 22:10Dat zouden we op mijn school ook doen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan omdat er te weinig mensen mee wilden doen.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
30 maart 2011 - 22:13Fellatio schreef:
(...)
Whaha hoe wil je die pasjes instuderen ;P
ehm... ja daar vraag je me wat x'D
misschien met elkaar afspreken enzo30 maart 2011 - 22:14EmpireAngel schreef:
(...)
ehm... ja daar vraag je me wat x'D
misschien met elkaar afspreken enzo
Of je gaat gwn opeens de Macarena doen ofzow ;P 1 begint en dan komt er 1 bij enzoo en voílaAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
30 maart 2011 - 22:15Fellatio schreef:
(...)
Of je gaat gwn opeens de Macarena doen ofzow ;P 1 begint en dan komt er 1 bij enzoo en voíla
More than 300 dancers met at 15.30, got informed and then
learned the choreography in 30 min. Less then 1 hour later they performed it.
Dat staat bij zo'n video hoe zij het hebben gedaan.
Dat is ook slim!30 maart 2011 - 22:18Das knap
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
30 maart 2011 - 22:32Ik heb al eens aan zoiets mee gedaan! Dat was echt leuk (:
Maar bij ons was iedereen die aanwezig was op de hoogte van wat er zou gaan gebeuren, geloof ik :'DIf I die young, send me away with the words of a lovesong.
31 maart 2011 - 19:0731 maart 2011 - 19:08Oh dat is leeeuk!
Ik heb dat toevallig ook gedaan met mijn dansvereniging vorige week, in de stad. Dat was echt zo leuk, en het leek zo vet!31 maart 2011 - 19:10Dat moesten we ook doen maar dan heette het een lipdub en dan met de hele school deden we dat voor de opening van onze school dat was echt vet koewl :'D
dit is hem :
31 maart 2011 - 19:12TheBoss schreef:
Dat is gewoon één van de dingen die op mijn nog niet bestaande try before you die list staat :o
Vet heftig.A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
31 maart 2011 - 19:13Het zou leuk zijn als het niet gespeeld was en iemand begon te dansen en iedereen mee begon te doen droomt weg-
En dan word er omgeroepen:
"Dit is niet gespeeld u kunt allen meedoen "[ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 19:15 ]
It's hard to hold a candle in the cold November Rain