• Mijn vriendinnen lopen de hele tijd te zeggen dat ik een jongen leuk vind, en eerst vond ik dat ook niet. Ik zei altijd dat hij lelijk is en dat soort dingen, en dat ikj hemnniet eens echt ken. Maart ik denk dat ik nu wel iets voor hem begin te voellen, terwijl ik hem dus niet eens echt ken. Is het nou raar dat ik dat voel. Doordat mijn vriendinnen eerst iedereen dat wijsmaakte? Ewant ik heb nu dus echt iets van gevoelens voor hem. Of heefy een van jullie dat ook eens meegemaakt? En wat moet ik nu doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Hm, weet je zeker dat het echt gevoelens van jezelf zijn, niet van vriendinnen die het je aanpraten?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Hm, weet je zeker dat het echt gevoelens van jezelf zijn, niet van vriendinnen die het je aanpraten?

    Moeilijk zeg! Nouja luister naar je hart ;)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschien dat je vriendinnen je gewoon wat aangepraat hebben, als iemand je maar lang genoeg iets blijft zeggen ga je het uiteindelijk geloven.
    Maar voor hetzelfde geldt hebben je vriendinnen juist je ogen geopend en zie je nu eigenlijk pas dat hij best leuk is. Ik denk dat je dat het beste zelf kunt beslissen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Carcass schreef:
    Hm, weet je zeker dat het echt gevoelens van jezelf zijn, niet van vriendinnen die het je aanpraten?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volgens mij is dat gewoon omdat je "gedwongen" wordt hem leuk te vinden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Volgens mij is dat gewoon omdat je "gedwongen" wordt hem leuk te vinden.

    Exactly.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, 3 keer zelfs. Echt zo stom.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Carcass schreef:
    Hm, weet je zeker dat het echt gevoelens van jezelf zijn, niet van vriendinnen die het je aanpraten?


    Food.

    Ik denk dat je inderdaad gedwongen word iets voor hem te voelen. Maar als er wel echt iets is, go for it!


    Love can touch us one time, and last for a lifetime.

    Qlimax schreef:
    Volgens mij is dat gewoon omdat je "gedwongen" wordt hem leuk te vinden.


    We accept the love we think we deserve.