• Mijn Bff is 2 uur geleden aan tickets voor JDB geraakt.
    Ik ben dus zo blij voor haar dat ik een topic open x'D

    Cool. :Y)
    Er worden nu op 'mijn' radio ook nog tickets uitgedeeld voor vanavond. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leuk! ;'D


    Alleen maar tranen van geluk

    Nice!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Nice!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat is er vanavond ? of treed jdb dan in belgie op ?xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Leuk. :')
    Een vriend van mijn zus heeft 600 euro neergelegd voor 2 tickets, gek noem ik dat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Horan schreef:
    Nice!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rooftops schreef:
    Leuk. :')
    Een vriend van mijn zus heeft 600 euro neergelegd voor 2 tickets, gek noem ik dat.

    je bent niet de enige die dat gek noemt (:
    ik ben in Birmingham, Engeland geweest, en daar was het 35 pond voor één ticket, ongeveer zo'n 40 euro, en we hadden echt geweldige plaatsen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Waarom is het als ik bij de lijst met topics ga met mijn muis, dat hij aan geeft dat het bij TH geruchten staat en dat zodra ik klik het onder Justin Bieber staat?

    Trwns leuk voor je vriendin :)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Waarom is het als ik bij de lijst met topics ga met mijn muis, dat hij aan geeft dat het bij TH geruchten staat en dat zodra ik klik het onder Justin Bieber staat?

    Trwns leuk voor je vriendin :)


    Omdat het forum-gedeelte voor de TH geruchten verandert is in een gedeelte voor Justin Bieber. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson