• uf zo'n jonge, uit de 2de, die word gepest en dat vind ik zo erg! ik wil hem helpen,maar ik weet niet hoe, ik zit in de 1e dus zal hij zich schamen? uf ik weet niet wat ik moet doen, ik voel me schuldig als ik ernaar kijk maar ik heb niks gedaan? :9

    Meld het bij je mentor?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zoiets heb ik ook maar dan is die gene jonger dan mij.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Melden aan een conciërge/leraar/schoolleider en vragen of diegene jouw naam niet wil noemen?


    Life is hard and then we die

    die jonge kent me niet eens (:
    && nog zown meisje word buitengesloten dat vind ik ook zo erg.

    Als je hem niet kent kan je er nogal weinig aan doen. Meld het aan een leerkracht en doe vooral zelf niet mee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Melden aan een conciërge/leraar/schoolleider en vragen of diegene jouw naam niet wil noemen?


    wat wilt hij gaan doen? ze gaan door met peste,weet ik zeker..

    Melden aan de coördinator dinges of zijn mentor als je weet wie dat is.
    Ik denk idd dat hij zich zal schamen als jij het voor hem opneemt in bijzijn van de pesters.
    Omdat jij een meid bent en jonger.
    Dus gewoon aan lerarendingessen melden;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het al heel goed van je dat je erover nadenkt en dat je er graag wat aan wilt doen, super! Probeer naar een leraar te stappen en leg uit wat er gebeurt, en miss zo nodig als het erg word, op die pestkoppen af te stappen, eventueel samen met een leraar, zodat ze op heterdaad betrapt worden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mummelwummel schreef:
    Melden aan de coördinator dinges of zijn mentor als je weet wie dat is.
    Ik denk idd dat hij zich zal schamen als jij het voor hem opneemt in bijzijn van de pesters.
    Omdat jij een meid bent en jonger.
    Dus gewoon aan lerarendingessen melden;)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    dramaqueenqq schreef:
    (...)

    wat wilt hij gaan doen? ze gaan door met peste,weet ik zeker..
    Wat wilt hij gaan doen? Meen je dat nou serieus? Nou, wat dacht je van die mensen straffen, ouders opbellen, hen ermee confronteren en als ze er niet mee stoppen ze van school afsturen of schorsen? Het is echt niet zo dat ze alleen maar zeggen ; 'Hee dat is niet aardig.' ofzo XD


    Life is hard and then we die