• Vandaag had ik spreekbeurt Engels. Ik ben niet zo goed in wiskunde maar: ik + spreekbeurt = ramp.
    Niet dat ik mijn tekst nooit ken of zo, of er niets voor doe. Maar vanwege de zenuwen.
    Vandaag kwam ik er echt niet meer onderuit en was het dus zo ver. Ik ging wat vertellen over Walt Disney. Jezus, ik wist niet dat een mens zó hard kon shaken. Maar het ging verrassend goed, ik was maar twee keer even mijn tekst kwijt, maar vatte het vrij snel weer op. Toen ik klaar was kreeg ik een applaus en ging mijn leraar mij beoordelen.
    "De inhoud was prima, je uitspraak ook. Je hebt zelfs een moeilijk woord gebruikt, maar daarna uitgelegd wat het is, wat weer bewijst dat je niet zomaar wat uit je hoofd hebt geleerd. De grammatica was ook prima. Althans, dat denk ik. Ik hoorde zo geen foutjes en ik was zó geboeid door je verhaal, dat ik vergeten ben notities te maken.'
    Nou joh, ik raakte er helemaal verlegen van. Dat heb ik nog nooit gehad bij een spreekbeurt! En uiteindelijk heb ik een 8.5 gekregen.
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 15:44 ]


    everything, in time

    Haha, nice! :3 zeker als je heel erg nerveus bent voor spreekbeurten en zo.
    Had ik gister ook, toen had ik een Duits mondeling, ongeveer hetzelfde als een spreekbeurt, alleen dan zonder blaadje, en dat wist ik niet, dus ik was helemaal in paniek. Gelukkig heb ik een 7. <3


    Destroy what destroys you.

    Hihi, congrats!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    _O_
    Wie heb jij als leraar?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carcass schreef:
    Hihi, congrats!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Horan schreef:
    _O_
    Wie heb jij als leraar?


    Janssen, hij is.. apart.:'D

    @OMYJOSH, ik deed ook zonder blaadje, mag wel met, maar als je zonder deed kreeg je extra punten.:'D


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Janssen, hij is.. apart.:'D

    @OMYJOSH, ik deed ook zonder blaadje, mag wel met, maar als je zonder deed kreeg je extra punten.:'D

    Janssen? RESPECT!
    Ik heb echt een trauma over gehouden aan die vent, ik haatte hem zo hard.
    Alleen weet ik niet waarom.
    Ik heb van Eijk --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is fijn!
    Ik moet er voor Duits eentje doen, over Uwe Seeler, een of andere vage voetballer waarvan ik niet wist wi ehij was.


    Food.

    Dat is wel beter! Serieus een 8,5! Dat is écht goed! Ik ben ook echt slecht in presentaties en dergelijken. Heb er zelfs cursussen voorgehad. Toen ik vorig jaar de beste presentatie had met Nederlands had ik toch wel even een trots gevoel ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Horan schreef:
    (...)
    Janssen? RESPECT!
    Ik heb echt een trauma over gehouden aan die vent, ik haatte hem zo hard.
    Alleen weet ik niet waarom.
    Ik heb van Eijk --'


    LOLLOL, haha ik vind hem echt gewoon een egocentrisch ventje.
    Van Eijk.. Oh hij! Haha ik vind hem een beetje eng. Hij ziet er zo streng uit.x;


    everything, in time

    Je bent niet alleen die staat te shaken voor een spreekbeurt :'D
    Ik heb het ook altijd...mijn leerkrachten snappen het nooit aangezien ik alles perfect van buiten ken.
    Meestal begint het met wiebelen van de benen en eindigt het ergens met papiertje stukmaken :'D
    Maarrrrrrrrrrr proficiat :o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha proficiat he met je goede resultaten maar misschien komt het omdat je deze spreekbeurt wel nog graag deed


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Suusijsje schreef:
    (...)

    LOLLOL, haha ik vind hem echt gewoon een egocentrisch ventje.
    Van Eijk.. Oh hij! Haha ik vind hem een beetje eng. Hij ziet er zo streng uit.x;

    Is ie ook, ik hem morgen mondeling bij hem --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Goedzo! :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Horan schreef:
    (...)
    Is ie ook, ik hem morgen mondeling bij hem --'


    D'aaaaaaaaaw, succes dan!:3


    everything, in time

    Ik snap je helemaal. Ik heb dat ook. En ik zit maar met mijn pen te draaien en te doen. En ik zie er vrij rustig uit, maar van binnen ga ik dood:Y)

    Wel goed dat je een 8.5 hebt gehaald! Ik ben altijd al blij met een 6:Y) Ik ben zo blij dat we met het examen gewoon voor de leraar zitten.


    To live would be an awfully big adventure