• Damn, hebben jullie hiero geen praktijkexamens van tekenen, met het heilige onderwerp ´vliegen´ ? Zoja, wat willen jullie als eindwerk maken, zonee, wanneer the fuck beginnen jullie dan? ;o


    we were always meant to say goodbye.

    Kan jij tekenen als examen kiezen? Ik ben jaloers ;o Wij kunnen dat niet. Van de kunstvakken hebben we in het voorexamenjaar CKV en je kan muziek (instrument bespelen, zingen, etc, net waar je goed in bent) en handvaardigheid kiezen bij ons.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Kan jij tekenen als examen kiezen? Ik ben jaloers ;o Wij kunnen dat niet. Van de kunstvakken hebben we in het voorexamenjaar CKV en je kan muziek (instrument bespelen, zingen, etc, net waar je goed in bent) en handvaardigheid kiezen bij ons.

    Same, niet dat ik anders tekenen had gekozen ofzo..
    Ik kan dus totaal niet tekenen x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Euh. Ik denk niet dat ik dat ooit zal moeten doen, aangezien P.O. geen hoofdvak is voor mij. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb als examen in mijn 1e jaar op een van de kunstacademies een tekening met het onderwerp vliegen moeten tekenen.
    Ik heb volgens mij toen een vogel van boven af getekend (soort van adelaar) en daarom heen de lucht en aan de klauwen een touwtje.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    In vmbo tl mag je geen tekenen kiezen als examen vak. Dus ik kan niet helpen 33:


    Alleen maar tranen van geluk

    Knijster schreef:
    In vmbo tl mag je geen tekenen kiezen als examen vak. Dus ik kan niet helpen 33:


    Bij ons wel, maar ik heb zelf geen tekenen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb wel kunstvak beeldend, maar volgens mij doe ik daar geen examen in (?) Onze eindopdracht maken we gewoon in de les. Eerst 10 schetsen van een bepaalde stijl uit de 19e eeuw maken, en dan later de mooiste uitwerken met verf op doek :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.