• ja de wereld gaat morgen vergaan want ik vertrek voor drie dagen naar op uitwisseling naar Wallonië...
    en ik wil echt niet mee omdat ik het haat om dan met een grote groep op de trein te zitten,
    en als we er dan in Leuven afstappen hebben we zeven min. om naar de volgende trein te gaan en ik kan dus al voorspellen dat dat niet gaat lukken. en ik verblijf in een gastgezin met een meisje dat om de minuut huilt, en toen ze wist dat ze met mij in een gezin moest, bogen ze van "ik wil niet met haar in een gastgezin, ze gaat onbeleefd zijn en dan moet ik alles weer goed maken" .
    heeft er iemand tips om dit alles te overleven?
    zo niet,
    het was leuk om jullie niet echt gekend te hebben

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 18:54 ]

    BOEM!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Drie dagen is niet zo heel lang. Het gaat je lukken ;)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Even serieus, als ik jou was zou ik proberen zo beleefd mogelijk te zijn, trek je niks aan van dat meisje en geniet er van.. Hoe sneller het voorbij is, hoe beter!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wees vriendelijk en beleefd en maak geen ruzie. Overdag kan je dan bij je eigen vriendinnen. Je hoeft alleen maar met haar in één kamer te slapen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Wees vriendelijk en beleefd en maak geen ruzie. Overdag kan je dan bij je eigen vriendinnen. Je hoeft alleen maar met haar in één kamer te slapen (:


    None but ourselves can free our minds.

    iloveminke schreef:
    Even serieus, als ik jou was zou ik proberen zo beleefd mogelijk te zijn, trek je niks aan van dat meisje en geniet er van.. Hoe sneller het voorbij is, hoe beter!

    ik ben nogal verlegen, dus onbeleefd zit er bij mij niet echt in...
    en het is nogal moeilijk om je niks aan te trekken van iemand die bij jou op de kamer slaapt

    Haha, omg, dat meisje is echt kinderachtig x'D

    Ach, het komt vast wel goed. Gewoon van tevoren vragen naar welke trein en welk perron je moet, zodat je het zeker zelf kan vinden. En probeer zoveel mogelijk met je vrienden om te gaan. Probeer er gewoon van te genieten!


    To live would be an awfully big adventure